شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان درخصوص آماده‌سازي تيمش پيش از ديدار برابر داماش گيلان در چارچوب هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: شناخت نسبي از حريف خود داريم ولي سعي‌مان بر اين است كه حداكثر امتياز را كسب كنيم.

حسين فركي در گفت‌وگو ايسنا در محل تمرينات تيم فولاد اظهاركرد: در اين فصل بازيكنان خوبي را به خدمت گرفتيم و از انتخاب خود راضي هستم. در كنار اين بازيكنان حساب ويژه‌اي روي بازيكنان فصل گذشته تيم باز كرده‌ايم. ما دو جاي خالي داريم و اگر در هر پستي نياز به بازيكن موثر داشتيم، اين جاهاي خالي را نيز پر خواهيم كرد.

وي ادامه‌داد: باشگاه فولاد خوزستان براي جذب بازيكن به صورت كامل دست ما را باز گذاشت و از آن جا كه خود ما با دادن مبالغ بالا مخالف بوديم، سعي كرديم بازيكناني را به خدمت بگيريم كه هم مبالغ زيادي را طلب نكنند و هم كيفيت كارشان خوب باشد.

سرمربي تيم فولادخوزستان ادامه‌داد: در تيم نفت آبادان نيز همين رويه را در پيش گرفته بوديم و بازيكنان با كيفيتي را انتخاب كرديم. به نظر من بالاترين بازيكنان سطح كشور با بازيكنان ديگر ليگ برتري بين پنج تا 20 درصد اختلاف دارند، پس ما نبايد مبلغ بازيكني را براي خود ملاك قرار دهيم.

وي با بيان اين‌كه سقف قرارداد يا نبايد در نظر گرفته مي‌شد و يا اكنون كه در نظر گرفته شده است بايد براي همه يكسان اجرا ‌شود، افزود: متاسفانه هم گذاشتن سقف قرارداد و هم روندي كه در فوتبال كشور ما به وجود آمده است، درست نيست.

فركي اظهار‌كرد: بين قرارداد برخي از بازيكنان ليگ با سايرين خيلي فاصله است و به طور يقين تنها دليل اين افزايش قيمت‌ها، باشگاه‌ها هستند ولي زماني كه فضاي دوستي و رفاقت در تيم حاكم شود، ديگر اين اختلاف‌ها برطرف مي‌شود.

وي درخصوص اردوهاي اين تيم گفت: سه مرحله‌ي اردوي ما به خوبي انجام شد و بازيكنان تمرينات خوبي را سپري كردند و اميدوارم شروع خوبي در ليگ داشته باشيم.

سرمربي تيم فولاد خوزستان بيان‌كرد:‌ به طور معمول تا چهار هفته‌ي اول، تيم‌ها شكل واقعي خود را پيدا نمي‌كنند و براي ايجاد هماهنگي و رسيدن به شرايط مناسب، چند هفته زمان نياز است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در تيم فولاد نيز مانند تيم صنعت نفت مي‌توانيد در هفته‌هاي اول نتايج خوبي را كسب كنيد؟ گفت: شرايط اين دو تيم با هم متفاوت است زيرا تيم صنعت نفت به تازگي وارد ليگ برتر شده بود و انگيزه‌ي مضاعفي داشت و من با كمك كادر فني توانستيم بازيكنان اين تيم را به خودباوري خوبي برسانيم.

فركي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين‌كه آيا تيم فولاد باتوجه به تغييراتي كه داشته است، مي‌تواند جزو سه تيم برتر قرار بگيرد؟ گفت: اكنون همه‌ي تيم‌هاي ليگ برتر به اين منظور رقابت‌ها را آغاز مي‌كنند ولي بايد قبول كرد كه براي كسب قهرماني، كار دشواري داريم ولي نمي‌توانيم هواداران را نااميد كنيم. تمام تلاش‌مان بر اين است كه جزو تيم‌هاي بالاي جدول قرار بگيريم.

وي خاطرنشان‌كرد: تيم ما در حالي برابر داماش گيلان به ميدان مي‌رود كه هر دو تيم نسبت به هم، حريفان ناشناخته‌اي هستيم. داماش بيشتر نفرات فصل گذشته‌ي خود را حفظ كرده است و به طور يقين انگيزه‌هاي زيادي دارد تا در اين بازي خانگي حداكثر امتياز را بگيرد ولي ما نيز با آمادگي خوبي به مصاف آن‌ها مي‌رويم.

سرمربي تيم فولاد خوزستان درخصوص بدنسازي بازيكنان تيمش گفت: بدنساز خوبي در تيم ما مشغول به فعاليت است و بازيكنان زير نظر او شرايط خوبي دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار