شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱

رئیس پیشین هیات کشتی استان خوزستان پس از معرفی سرپرست جدید این هیات از سوی مدیرکل ورزش و امور جوانان استان گفت: در طول 15 سال حضور در این عرصه از هیچ تلاشی برای اعتلا و پیشرفت کشتی خوزستان دریغ نکردم.

عبدالرسول ممتازان ضمن بیان این مطلب به مهر گفت: با توجه به سن و سال من و همچنین حضور نیروهای جوان و تحصیلکرده عرصه کشتی خوزستان بهتر بود تا فرد دیگری سکان هدایت کشتی استان را در دست می‌گرفت و با توان و پتانسیل مضاعفی در میدان مدیریت ظاهر می‌شد.

وی تصریح کرد: برای حضور در انتخابات این دوره ثبت نام نکردم و به رغم پیشنهاد دوستان و همکاران برای ماندن در این عرصه بهتر دیدم که مسئولیت هیات کشتی استان را به فرد دیگری بسپارم. امیدوارم سرپرست جدید هم بتواند به خوبی از حق و حقوق کشتی و کشتی گیران خوزستانی دفاع کرده و روند رو به رشدی را ادامه دهد.

ممتازان در خاتمه با اشاره به این موضوع که دیگر توان ماندن در این عرصه نداشت، گفت: استان خوزستان به عنوان قطب کشتی فرنگی کشور از نیروهای آینده‌دار و بااستعدادی برخودار است که در صورت قرارگرفتن در مسیر صحیح، می‌توانند به قهرمانان بزرگ و ملی این رشته بدل شوند، به شرط آنکه مسئولان جدید بتوانند زمینه خوبی برای پیشرفت آنان مهیا سازند. لازم به یادآوری است به تازگی "حاجتی" به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به عنوان سرپرست هیات کشتی این استان منصوب شد و به ریاست 15 ساله عبدالرسول ممتازان در این عرصه خاتمه داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار