شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
شوشان: دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، در پیامی با اشاره به انتصاب استاندار جدید خوزستان، گفت: انتصاب چهره‌ای بومی ( فرزند خوزستان) و آشنا به مشکلات و معضلات مردم استان، جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی به‌عنوان استاندار خوزستان، نشان از مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده ایشان در این زمینه است.

به گزارش شوشان، متن این پیام بدین شرح است: 

استان خوزستان به سبب دارا بودن منابع، استعدادهای سرشار و فراوان طبیعی- انسانی و برخورداری از حجم عظیم انرژی، موقعیت استراتژیک منطقه‌ای و از سویی به‌عنوان مهد پرورش دلیر مردانی که همواره در طول عمر پربرکت انقلاب منشاء خدمات شایانی برای ایران اسلامی بوده است از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است. از این رو جا دارد که توجه به آن در ابعاد مختلف به‌ویژه جذب مدیران بومی باهدف رشد و توسعه همه‌جانبه‌ی آن از سوی دولت‌مردان و کارگزاران نظام به‌عنوان دغدغه‌ای اساسی و همیشگی موردعنایت قرار گیرد.

در کمال مسرت، انتصاب چهره‌ای بومی ( فرزند خوزستان) و آشنا به مشکلات و معضلات مردم استان، جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی به‌عنوان استاندار خوزستان، نشان از مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده ایشان در این زمینه است. 

دانشگاه شهید چمران اهواز به‌عنوان مرکز توسعه علمی خوزستان و قطب مهم علمی منطقه جنوب غرب کشور، این حسن انتخاب را به حضرت‌عالی و همه مردم فهیم خوزستان تبریک و شادباش عرض می‌نماید. امید است تجارب گذشته و اندوخته‌های اجرایی جنابعالی درراه آبادانی و توسعه همه‌جانبه‌ی خوزستان عزیز مؤثر و مفید واقع گردد.

 توفیق و سربلندی آن برادر بزرگوار در سایه عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) را از خداوند بزرگ آرزومندم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار