شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به سابقه شادگان در عرصه هنر نمایش برای هنرمندان تئاتر این شهرستان آرزوی سلامتی کرد.
شوشان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاونان این اداره کل از شهرستان شادگان بازدید و با حضور در منزل محمد چوب بند، هنرمند پیشکسوت تئآتر و عبدالامیر حسونی زاده نویسنده، محقق و پژوهشگر این شهرستان دیدار کرد.

در این سفر یک روزه، حجت‌الاسلام مهدی عزیزی مسئول حوزه مدیریت، ناصر چنانی معاون هنری، جبار رضایی رئیس امور اداری مالی، علی‌رضا منصوری‌خواه مدیر روابط عمومی و تنی چند از کارکنان، همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی ‌کردند و  با حضور در منزل محمد چوب‌بند، هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و نمایش شادگان و استان، ضمن دیدار از وی عیادت نمودند.

در این دیدار چوب‌بند هنرمند تئاتر شهرستان شادگان با بیان توضیحاتی از شرح زندگی و فعالیت‌های هنری خود پیرامون وضعیت تئاتر شهرستان و استان مطالبی را بیان نمود.

قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به سابقه شادگان در عرصه هنر نمایش برای این هنرمند تئاتر آرزوی سلامتی نمود. در پایان این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اهدای لوح تقدیر، از زحمات این هنرمند نستوه تجلیل به عمل آورد.

در ادامه این سفر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هیات همراه با حضور در منزل عبدالامیر حسونی‌زاده، نویسنده، محقق و پژوهشگر این شهرستان و خالق کتاب معتبر و وزین «موسوعه اللهجه الاهوازیه» ضمن دیدار و گفتگو، با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار، عبدالامیر حسونی‌زاده کتاب «موسوعه اللهجه الاهوازیه» حاصل تلاش شبانه‌روزی و ٨ ساله‌ی خود را تقدیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نمود.

در پایان این دیدار صمیمانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بر حمایت همه جانبه از نویسندگان و محققان شهرستانی تاکید کرد و قول مساعد داد تا تعدادی از کتاب‌های این نویسنده خریداری شود. از استاد حسونی‌زاده علاوه بر «موسوعه اللهجه الاهوازیه»، کتاب‌های « النبراس المنیر» و «دیوان الشویکی» نیز چاپ و روانه باز شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار