شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: ملت ایران با تمسك به قدرت الهی و تقویت روحیه خودباوری با پشت سرگذاشتن تحریم ها، به ملتی نمونه در سطح منطقه و جهان تبدیل خواهد شد.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری بیان داشت: هرچند اعمال تحریم های یك جانبه و ظالمانه قدرت های استكباری، ما را تا حدودی با مشكلاتی رو به رو كرده ولی ملت رشید ایران به كمك جوانان برومند و توانمند خود قادر است بر مشكلات فایق آید و دشمنان را مایوس و ناامید كند.

وی با بیان اینكه تحریم ها ما را به سمت خودكفایی و خوداتكایی و ساخت قطعات مورد نیاز در داخل كشور سوق داده تصریح كرد: دشمنان قادر نخواهند بود ملت آبدیده ایران را تسلیم كنند چرا كه ملت ما نشان داده در 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ادبیات 'تسلیم ' كاملا بیگانه است و این موضوع را باید دشمنان به خوبی درك كنند.

امام جمعه اهواز وابستگی به خارج و تامین كوچك ترین نیازها از آن سوی مرزها را یك بیماری مزمن در دوران پیش از انقلاب اسلامی خواند و گفت: به بركت انقلاب و اسلام و روحیه خودباوری هم اكنون اكثر نیازهایمان را در داخل تامین می كنیم و در بخش هایی نیز به صادركننده تبدیل شده ایم.

آیت الله موسوی جزایری توان قطعه سازی در بخش های نفت و نیرو را از افتخارات ماندگار كشور توصیف كرد و گفت: ما در بخش قطعه سازی سرآمد كشورهای منطقه حتی كشور تركیه هستیم و به خوبی قادر هستیم قطعات حساس و ارزبر را در داخل كشور بسازیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار