اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار عموم مردم از استاندار جدید خوزستان عملکرد فراجناحی است.

جلیل مختار امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: انتظار همه نمایندگان از استاندار جدید برخورد فراجناحی در مدیریت استان است، زیرا استان خوزستان از تنوع قومی و سیاسی برخوردار است و توجه بخشی به موضوعات آسیب جدی به استان وارد خواهد کرد.

وی افزود: مردم اکثر شهرهای استان خوزستان در انتخابات مجلس به طیف اصول‌گرایان رأی قاطع دادند، لذا انتظار جدی دارند که استاندار در استفاده از مدیران جدید فقط به شایسته‌سالاری توجه کند و نگاهی فراجناحی داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استاندار در تغییر مدیران استان و فرمانداران مختار است که بر اساس صلاحدید و همچنین بر اساس ارزیابی عملکرد اقدام کند، زیرا نمایندگان علاقه‌ای به دخالت در این مسأله ندارند.

محتار تصریح کرد: اما نمایندگان اجازه تضعیف نیروهای بومی توانمند و کارآمد را نمی‌دهند و انتظار جدی داریم استاندار جدید خوزستان چتر حمایتی خود را از مدیران بومی توانمند بگستراند.

وی افزود: یکی از امتیازات استاندار بومی، شناخت کافی از نیروها است، بدین منظور امیدواریم استاندار با شناختی که از مجموعه مدیران استان دارد توجه جدی به نیروهای بومی کارآمد داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات عدیده استان به ویژه در بحث انتقال آب، بیکاری جوانان و همچنین رکود در بخش صنعتی خواستار برنامه‌ریزی جدی‌تر برای برون رفت از وضعیت فعلی شد.

وی ادامه داد: استان خوزستان به عنوان یک استان خاص و ویژه، تحمل اختلافات و کج سلیقگی را ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوزستان استانی اقتصادی است، بدین منظور نگاه‌ها باید به اقتصاد معطوف باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار