اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
با حضور فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی:
سومین جلسه شورای اداری رامشیر با حضور فرماندار، امام جمعه  و نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر سومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست سعید فیوضی فرماندار و با حضور حاج آقای معرف امام جمعه رامشیر، اقبال محمدیان نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن گرامیداشت شب‌های با فضیلت قدر و تسلیت ایام سوگواری حضرت علی علیه السلام ، اظهار داشت : امیدواریم  با همکاری و هماهنگی مسئولین شهرستان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال 1395 که «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است برنامه ریزی مناسب و اقدام لازم را انجام دهیم .

سعید فیوضی درادامه به برخی ازخواسته ها و نیازهای شهرستان به منظور پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد  و تاکید کرد :  امیدواریم با کمک نماینده محترم در راستای تحقق مهمترین خواسته ها و نیازهای شهرستان از جمله  رفع موقوفه بودن اراضی شهرستان ، توسعه بخش کشاورزی با توجه به قطب بودن شهرستان ، تکمیل و تجهیز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر ، تکمیل طرح چهار بانده کردن مسیر اهواز –رامشیر ، استقرار برخی  ادارات از جمله ثبت اسناد و هلال احمر در شهرستان ، تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی و همچنین زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان با هدف توسعه اشتغالزایی و رفع مشکل اشتغال جوانان قدم های مثبتی برداریم .

حاج آقای معرف امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری امام علی (ع)  ، رعایت تقوای الهی را از مهمترین  وصایای امام علی (ع) به مردم اشاره کرد و اظهار داشت : تقوا عصاره عبادت می باشد و در تمامی کارها دخیل است لذا ضرورت دارد کسانی که در دستگاهها مسئولیت دارند  با اخلاص و تقوا به مردم خدمت کنند و کار مردم را به نحو احسن انجام دهند.
در ادامه برخی از مدیران شهرستان نیز  به بیان نقطه نظرات و نیازهای شهرستان پرداختند که حل مشکل وقفی بودن اراضی شهرستان ، پیگیری جهت تامین اعتبارات لازم برای آبرسانی به روستاییان علی الخصوص روستاهای شاوه، تامین اعتبارات لازم جهت ایجاد شبکه فاضلاب شهری، توجه و پیگیری لازم مبنی بر نگاه ویژه استان به بخش کشاورزی رامشیر ، پیگیری جهت  اختصاص سهم ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرستان ، پیگیری جهت ثبت قراردادهای بیمه کارکنان شرکت های نفتی مستقر در محدوده شهرستان دراداره  تامین اجتماعی رامشیر ، پیگیری جهت تامین اعتبار لازم جهت تکمیل طرح هادی روستاها  از مهمترین مواردی بود که مطرح شد.

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی  نیز در ادامه ضمن تشکر از اعضای شورای اداری شهرستان ،  محقق شدن انتظارات مردم را تنها با برنامه ریزی مناسب عنوان کرد و اظهار داشت : برگزاری چنین جلساتی می بایست خروجی لازم را داشته باشد لذا قصد داریم با همکاری و تعامل با یکدیگر و در راستا و گفتمان مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل"  با یک تفکر اجرایی و فارغ از مسائل حزبی و جناحی و قومی برای خدمت به مردم هم عهد بشویم.

اقبال محمدیان در ادامه  به مشکلات و  موارد مطرح شده در جلسه اشاره کرد و اظهار داشت : مشکل اصلی رامشیر وقفی بودن زمین های آن است و ضرورت دارد با پیگیری های ویژه این مشکل برطرف شود همچنین لازم است رییس اداره اوقاف رامشیر با نگاه مثبت  به حل این مشکل چندین ساله کمک کند.

محمدیان در ادامه به وجود رودخانه جراحی در شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد : قابل توجیه نمی باشد که با توجه به وجود این رودخانه ، روستاییان با مشکل آب مواجه هستند لذا ضرورت دارد رییس اداره آب روستایی شهرستان پیگیری های لازم را در این زمینه تا حصول نتیجه انجام دهد و چنانچه این مشکل حل نشد این آمادگی وجود دارد تا این مشکل را نهایتا از طریق وزیر حل نماییم. در خصوص توزیع و پایداری آب شرب شهری اداره آبفا باید تلاش بیشتری کند تا آب همواره و مستمر وجود داشته باشد و اگر لازم باشد از طریق استان و مرکز هم دنبال و پیگیری کنیم.

وی در ادامه به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به همجواری شهرستان با شهرهای صنعتی ضرورت دارد  شهرداران رامشیر و مشراگه از این فرصت استفاده کنند و  با برنامه ریزی مناسب در این زمینه گام بردارند .

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در پایان  به عضویت در کمیسیون عمران مجلس اشاره کرد و اظهار داشت : براساس نیاز سنجی که انجام داده ام مشخص شد که شهرستان های رامشیر و رامهرمز نیاز به  عمران در تمامی زمینه ها دارند بنابراین ضرورت دارد تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدید در زمینه عمرانی جزء اولویت های کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار بگیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار