اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
در روزهای اخیر خبری از علیرضا احمدی یزدی معاون شرکت توانیر در شبکه های مجازی منتشر شده که اعلام کرده ساعت کار اداری در استان های خوزستان، سمنان، جنوب کرمان و یزد به منظور کاهش مصرف برق در فصل تابستان از ساعت 6.30 دقیقه صبح تا ساعت 13.30 دقیقه خواهد بود که این خبر تکذیب شده و ساعت کار اداری در استان خوزستان از ساعت 6:30 دقیقه تا 14:45 دقیقه می باشد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ساعات کار اداره ها و مراکز دولتی استان طبق روال گذشته بوده و کاهش نیافته است.

به گزارش ایرنا ، هاشم بالدی کاهش ساعت کار اداره ها و مراکز دولتی را رد کرد و افزود: 1.5 ماه قبل به پیشنهاد اداره های برق استان، برای صرفه جویی در مصرف برق تغییراتی در ساعات کار اداری داده و زمان کار به ساعت 6.30 دقیقه تا 14.45 دقیقه تغییر یافت.

وی افزود: بعد از این جلسات، تصمیم های جدیدی در خصوص ساعات کار گرفته نشده و روال به همان صورت گذشته است.

بر اساس این گزارش پیش از این ساعات کاری اداره ها و مراکز دولتی و عمومی بجز بانکهای استان خوزستان از ساعت 7.30 دقیقه تا 15.45 دقیقه بوده است.

در روزهای اخیر خبری از علیرضا احمدی یزدی معاون شرکت توانیر در شبکه های مجازی منتشر شده که اعلام کرده ساعت کار اداری در استان های خوزستان، سمنان، جنوب کرمان و یزد به منظور کاهش مصرف برق در فصل تابستان از ساعت 6.30 دقیقه صبح تا ساعت 13.30 دقیقه خواهد بود.

در سال های اخیر ساعات کار اداری در تابستان تغییر یافته تا از مصرف انرژی در زمان پیک مصرف کاسته شود.

استان خوزستان پس از تهران دومین رتبه مصرف برق کشور را دارا می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار