شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

مدیر کانون تخصصی قرآن حضرت مهدی(عج) شهرستان دزفول گفت: در دهه اول ماه رمضان مسابقه تلفنی تصحیح سوره های نماز شامل حمد و اخلاص از سوی این کانون برای مردم شهرهای شمال خوزستان برگزار می‌شود.

احسان هادوی نیا اظهار کرد: تاکنون شهرستانهای شمال خوزستان از جمله دزفول، اندیمشک، شوشتر و شوش دانیال برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود:همه روزه اساتید قرآنی این مراکز از ساعت۱۰ تا ۱۲ صبح پاسخگوی سئوالات شرکت کنندگان تلفنی این مسابقه خواهند بود.

هادوی نیا تصریح کرد: قرعه‌ کشی این مسابقه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مرکز کانون تخصصی قرآن خوزستان مستقر در مسجد حضرت مهدی (عج) کوی اندیشه شهرستان دزفول برگزار خواهد شد و از برندگان با اهدا هدیه تقدیر می شود.

وی عنوان کرد:مسابقه تلفنی تصحیح سوره حمد و نماز از ۳۱ تیر تا ۹ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح خواهد بود. از نفرات برتر شرکت در این مسابقه تلفنی نیز با ۵۰ هدیه در قالب ۵۰ بسته فرهنگی تقدیر می شود.

اجرای این مسابقه با همکاری کانون تخصصی قرآن استان خوزستان، کانون فرهنگی و هنری حضرت مهدی(عج)، کانون تربیت شوشتر، کانون اهل بیت شوش که با حمایت دبیر خانه کانونهای فرهنگی مساجد استان خوزستان، دفتر امام جمعه شهرستان دزفول و پایگاه مقاومت بسیج مسجد حضرت مهدی(عج) دزفول برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار