اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز از مهار آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در منطقه کیانشهر خبر داد.
 
مقصود حق‌شناس اظهار کرد:در ساعت سه بامداد امروز (9 تیرماه) آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در  منطقه کیانشهر به سازمان آتش‌نشانی اطلاع‌‌رسانی شد. در پی این اطلاع‌رسانی، تیم آتش‌نشانان مجهز به 2 خودروی اطفا حریق در محل حادثه حاضر شدند.
 
وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی پس از حضور در محل حادثه، همزمان با اجرای عملیات اطفا حریق با استفاده از دستگاه‌های مکنده، دود ناشی از حریق را جهت انجام عملیات به خارج از منزل هدایت کرده و ساکنین را از منزل خارج کردند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: در این حریق، نیروهای آتش‌نشانی پس از قطع برق از منبع اصلی با ورود به کانون حریق، موفق به خاموش کردن آتش شدند و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.
 
حق‌شناس ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی اتصالی فیوز‌های مینیاتوری برق تشخیص داده شد و خوشبختانه به شخصی آسیبی وارد نشد.
 
وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان خروج از منزل تمام وسایل برقی منزل را خاموش و از برق خارج کرده و شیر اصلی گاز را ببندند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: استفاده از تجهیزات و وسایل برقی استاندارد از قبیل سیم، فیوز و ... می‌تواند عامل مهمی در کاهش بروز حوادث برق باشند و باید در نظر گرفت که هیچ وقت نباید از سیم سیار برای استفاده از وسایل برقی پر مصرف همچون اتو استفاده کرد. نصب کلید محافظ جان، می‌تواند از بروز حوادث ناگوار برق گرفتگی جلوگیری کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار