اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
جمعه؛ اتحاد ايران با مظلومان‌ فلسطين
بنيان‌گذار انقلاب اسلامي و پرچم‌دار نهضت جهاني اسلام آخرين جمعه‌ مبارك ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب كرد تا مسلمانان جهان...
شوشان: بنيان‌گذار انقلاب اسلامي و پرچم‌دار نهضت جهاني اسلام آخرين جمعه‌ مبارك ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب كرد تا مسلمانان جهان و دولت‌هاي اسلامي طي مراسمي، همبستگي بين‌المللي خود را در حمايت از حقوق قانوني مردم فلسطين اعلام كنند. امسال هم زن و مرد، پير و جوان در روز جمعه به راهپيمايي روز قدس مي‌آيند تا با مشت‌هاي گره كرده ايستادگي خود را در برابر رژيم غاصب صهيونيستي اعلام كنند.

دعوت روساي مجريه و مقننه

رئيس‌جمهور از مردم براي حضور پر شور در انتخابات دعوت كرد. حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني اظهار داشت: ملت بزرگ ايران براي لبيك به نداي امام راحل و پاسخ به صداي مظلوميت مردم فلسطين كه حدود ۷۰ سال است از خانه و زندگي خود آواره شده‌اند، در روز قدس با حضور باشكوه خود در خيابان‌ها و ميادين به سمت ميعادگاه نماز جمعه حركت كرده و فرياد حمايت خود از مظلومين عالم و به ويژه مردم فلسطين را به گوش جهانيان خواهند رساند. روحاني تصريح كرد: نبايد بگذاريم جنايات بزرگ صهيونيست‌ها به دست فراموشي سپرده شود و مردم مظلوم فلسطين كه حدود ۷۰ سال است از خانه و كاشانه خود آواره شده‌اند، احساس يأس و نااميدي كنند. رئيس‌جمهور تاكيد كرد: صداي همه ما در روز قدس صداي وحدت مسلمانان و حمايت از مردم آواره فلسطين خواهد بود. روحاني خاطرنشان كرد: مردم مسلمان جهان مسير حمايت از مردم مظلوم فلسطين كه همانا مسير جهاد و ايستادگي براي آزادي قدس شريف است را با قوت ادامه خواهند داد. علي لاريجاني، رئيس مجلس هم در هشتم تير ماه روز قدس را روز اتحاد مسلمانان و روز روشنگري ناميد و گفت: متاسفانه برخي كشورهاي اسلامي براي ايجاد ارتباط با رژيم صهيونيستي مسابقه گذاشته‌اند كه به تشديد گستاخي رژيم صهونيستي منجر شده است.

دعوت هاشمي و يادگارامام از مردم

آيت ا... هاشمي با يادآوري حساسيت‌هاي امام نسبت به اسرائيل و ابتكار انتخاب آخرين جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهاني قدس، اظهار داشت: مسلمانان عالم و به‌ويژه ايرانيان در تمام اين سال‌ها ثابت كردند كه روز قدس از آرمان‌هاي ملت فلسطين و قداست اسلامي مسجد‌الاقصي حمايت مي‌كنند و امسال نيز با حضور شكوهمند خويش در راه‌پيمايي به غاصبان يادآوري مي‌كنند كه دفاع از آرمان‌هاي فلسطين مشمول زمان و فراموشي نخواهد شد. سيدحسن خميني نيزبا اشاره به پيش‌رو بودن روز جهاني قدس، در صفحه اينستاگرامش نوشت:جمعه روز قدس است. روزي كه به فرموده امام روز اسلام است. اميد است شاهد زوال دولت غاصب صهيونيستي باشيم و همراه هم، نماز را در مسجد الاقصي بخوانيم.

دعوت احزاب و تشکلهای سیاسی 

احزاب و تشکلهای سیاسی، انجمن ها و سازمان های مردم نهاد اجتماعی و حامیان آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین با صدور بیانیه هایی ضمن محکوم کردن این اقدام جنایت کارانه صهیونیست ها، از مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران دعوت کردند با حضور در راهپیمایی بار دیگر با آرمان آزادی فلسطین میثاق خود را تجدید کنند.

دعوت حزب مستقل واعتدال ایران درراهپیمایی روز قدس 

در بخشی از بیانیه این حزب آمده است: حضورگسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگر قدس، عاملی در ایجادوحدت هرچه بیشتر مسلمانان و تجدیدعهد با آرمان های امام راحل خواهد بود.

در این راستا، حزب مستقل واعتدال ایران، با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی جهت شرکت در این راهپیمایی پرشکوه، ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فراخوانده و اعلام می‌دارد ابراز تنفر و انزجار استکبار جهانی، نشان از ایمان به قدرت لایزال الهی و موجب بر افکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی‌خوردگان و خودفروختگان خواهد بود؛ چرا که امروزه اتحاد مسلمین کابوس ویرانگر و بحران لاینحل امنیتی جهان سلطه شده است، تا جایی که از سر استیصال و درماندگی دولت غاصب، خونریز و کودک‌کش اسرائیل، پلیدترین نماد جنایتکاران جهان سلطه، حمایت آشکار خود را از گروه‌های سرکوبگر تکفیری و تروریست‌هایی که با ایجاد جنگ‌های کور مذهبی و فرقه‌ای به نفع دنیای استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام بر می‌دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آنها جانبداری می‌کند.

دعوت حزب مردمی اصلاحات به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس 

در بخشی از بیانیه این حزب آمده است: در دفاع همه جانبه مردم ایران از مردم فلسطین و همه کشورهای مظلوم همگام باهمه آزادی خواهان جهان ، ما نیز فریاد بر می آوریم و در کنار مردم فلسطین و مظلومان عالم خواهیم بود و برای مبارزه بااستکبار جهانی و رژیم غیرقانونی اسرائیل و حکومت های جبار دست نشانده غرب که کشتار کودکان و زنهای بی پناه و نسل کشی گسترده و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر این جنایات که قلب هر انسان آزادی خواه را به درد می آورد در کنار همه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس که یادگار حضرت امام خمینی(ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است حضور خواهیم داشت ، چراکه ملت ایران در دفاع از مظلوم پیش قدم بوده و خواهد بود.
 
پیام استاندار به مناسبت روز قدس/ دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم روزه دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مظلومان دعوت کرد.به گزارش شوشان، در پیام غلامرضا شریعتی آمده است: فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می افشانند و روز گرامیداشت قدس عزیز بزرگترین یادگار امام راحل و بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است. روز قدس، روز عهد و پيمان با واژه هاي ايثار، مقاومت و عدالت خواهي است. اين روز بزرگ نه تنها به مردم مظلوم فلسطين بلكه متعلق به همه جهانيان است، روزی که مظلومان وعدالت خواهان فریاد ايستادگي حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند ایستادگی و مقاومتی که همیشگی بوده است.

حضور پرشور مردم مومن و ولايت مدار خوزستان در راهپيمايي ويژه اين روز، نشان دهنده اين است كه روحيه ايثار و مقاومت و مبارزه عليه استكبار و حكومت هاي ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود.

اینجانب با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و دوشادوش مسئولان نظام این حرکت عظیم را نمايان كننده عظم و اراده مردمي می دانم که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده اند.

دعوت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان مزدور و جنایتکارش در کشتار مسلمانان بی دفاع منطقه،‌ از تمام مردم روزه دار و عزیز استان خوزستان به ويژه جامعه دانشگاهي، اعضاء هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دعوت می نماید تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با فریاد الله اکبر و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین، صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را بلند سر داده و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان و میثاقي دوباره نمایند.

بی تردید اين حضور پرشور، مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های متعدد از جمله تفرقه و اختلاف افکنی ها در بین مسلمانان و نيز تسهيل كننده تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود. ان شاءالله

دعوت مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خوزستان 

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خوزستان به مناسبت روزصنعت ومعدن و دعوت از صنعتگران استان براي حضور فعال در راهپيمايي روزجهاني قدس ‏دعوت به عمل آورد.

برخود لازم دانستم همزماني گراميداشت روز صنعت،معدن با روزهاي روزه داري ملت سرافراز ايران را صميمانه حضور محترم كليه صنعتگران،معدن كاران زحمتكش و تمامي تلاشگران عرصه كارآفريني و اشتغال زايي تبريك و تهنيت عرض نموده كه يقينا زحمات طاقت فرساي اين عزيزان كم از عبادت و جهاد در راه خدا،ارزش معنوي و پاداش اخروي نزد باريتعالي نخواهد داشت.

به ياري خداوند متعال فردا نيز بمانند ساليان گذشته صنعتگران و معدن كاران استان خوزستان همگام با مسلمانان سراسر عالم در جنبش روز جهاني قدس،مظلوميت مردم مظلوم فلسطين را همه باهم فرياد خواهيم زد.

دعوت نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

راهپیمایی روز جهانی قدس تجلی اراده مسلمانان برای آزادسازی قدس است. حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس یک ضرورت امت و نشان دهنده تجلی اراده تمام مسلمانان جهان برای آزادی قدس است. راهپیمایی روز قدس تاکیدی دوباره بر این است که قدس باید آزاد شود و موانع آزادی آن نیز باید برطرف شود.

دکتر ساری مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس فراخواند

در آستانه روز جهانی قدس ف روز دفاع از آرمان فلسطین و در راستای لبیک گویی به رهنمودهای مقام معظم رهبری ، دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز ، حمیدیه ، باوی و کارون همگان را به شرکت در راهپیمایی پرشکوه این روز فراخواند .متن بیانیه نماینده اهواز به شرح زیر است: ما امروز ندای مظلومیت مردم غزه را که هنوز در نوار غزه با دست‌های خالی و ایمانشان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌کنند، فریاد می‌زنیم. روز قدس در ‌کشور ما یک‌ مساله‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه الهی ‌است‌. روز مقابلهٔ مستضعفین با مستکبرین است. 

ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همهٔ ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.

دعوت رئیس شورای اسلامی اهواز 

مردم عزیز و همیشه در صحنه اهواز، امروز استکبار جهانی در جهت اهدف شیطانی و تمامیت خواه خود برای براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه چون اسرائیل قاصب جبهه اسلام ستیزی را به ‌وجود آورد و در اجرای این نیت پلید بیش از هفت دهه است که از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.

باتوجه به اینکه مردم ظلم کشیده فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری‌ها قرار دارند و قبله اول مسلمین، قدس شریف هدف اهانت ها، قداست زدایی‌ها و ناملایمات قرار گرفته است، لذا با ابتکار امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار جهانی که در راس آن امریکای جنایت کار است، نامگذاری گردید.

اینجانب و اعضای شورای اسلامی كلانشهر اهواز از شما مردم شهید پرور، غیور و مقاوم دعوت می نمائیم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، با مشتهای گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان مسلمانان «آمریکا و اسرائیل» به‌عنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.

پيام شهردار اهواز به مناسبت فرا رسيدن روز قدس

بار ديگر آخرين جمعه ماه مبارك رمضان شهرالله اكبر فرا رسيد و ملت بزرگ، نستوه و مسلمان ايران زمين در برابر آزموني بزرگ قرار گرفت تا برگ زرين و درخشاني از دشمن شناسي، پيروي از امام راحل و تبعيت از مقام معظم رهبري را در كتاب بي پايان حماسه آفريني خود ثبت كند.

روز قدس يادگار الهي آن پير سفر كرده و سفارش هميشگي ديده بان امين و حكيم انقلاب، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي است. روزي براي دفاع از مظلوميت تاريخي يك ملت مسلمان، يادآور لزوم پايبندي به ارزش ها و آرمان هاي انقلابي و سند رسوايي مدعيان دروغين حقوق بشر.

مردم بصير، ظلم ستيز و آگاه ايران اسلامي با درك شرايط حساس و خطير منطقه خاورميانه، از تلاش امپرياليسم زبون در ايجاد تفرقه ميان مسلمانان، تا ادامه روند سياه سازش توسط دولت هاي دست نشانده و عنادپراكني جريان جاهل تكفيري؛ به خوبي مي دانند حضور دشمن شكن در راهپيمايي امسال روز قدس از چه ميزان اهميت و حساسيت برخوردار است.

از اين روست كه روز قدس امسال چونان صاعقه اي، هژموني غاصبان و ظالمان را منهدم خواهد ساخت. آري؛ روز قدس، تجلي وحدت جهان اسلام در مبارزه با استكبار جهاني است.
روز قدس، فرياد رساي آزادگان جهان است كه پايه هاي كاخ طاغوت و ستم را به لرزه انداخته و شمارش معكوس پايان حيات رژيم نژاد پرست و غاصب صهيونيستي را آغاز خواهد كرد.
بي ترديد، خروش ميليوني مسلمانان روزه دار و نمايش جهاني مشت هاي گره كرده ظلم ستيزان آزاده، كابوس دهشتناك رژيم كودك كش، جعلي و جنايتكار اسراييل غاصب است، اين كابوس تا پيروزي فلسطين مظلوم و آزادي قدس شريف كه وعده تخلف ناپذير الهي است ادامه خواهد داشت.

اينجانب ضمن دعوت از آحاد مردم شريف استان خوزستان و شهروندان اهوازي براي حضور در راهپيمايي دشمن شكن روز قدس ترديدي ندارم كه مردم شهيدپرور شهر اهواز بار ديگر حماسه اي جاودان از ولايتمداري را در ديدگان جهاني خلق خواهند كرد.
سيد خلف موسوي شهردار اهواز

فرماندار اهواز طی پیامی تمام مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود

اسماعیل ارزانی بیرگانی در پیامی از آحاد مردم و همه احزاب خواست با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بکوبند.

در متن این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم 
بر همه ما واجب است پیرو فرمایشات رهبر کبیر انقلاب در روز جهانی قدس که 
روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است با وحدت همگانی خواستار قطع دستان استعمارگران و ظالمان از حق مردمان مظلوم فلسطین گردیم. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گرامی از مردم همیشه در صحنه و متدین دعوت می شود که همراه با امت اسلامی در این روز تاریخی به صحنه آمده و یکبار دیگر برگی زرین را در کارنامه خود رقم بزنند. 

دعوت نماینده اهواز از مردم برای حضور در راهپیمایی

جواد کاظم نسب الباجی، مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی را با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد جواد کاظم نسب الباجی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن اشاره به کلام ماندگار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است و این غده باید از بین برود، نسبت به حضور همه جانبه تمام مردم، تشکل های صنفی و احزاب سیاسی و ...در راهپیمایی روز قدس به منظور پاسداشت این روز عظیم وجهانی قدس تاکید کرد.

کاظم نسب الباجی با تاکید بر اینکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به روز جهانی قدس نامگداری شده است در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و قدس شریف که چندین دهه در بند صهیونیسم و صهیونیست های غاصب گرفتار هستند، همچون سایر مسلمانان جهان و به خصوص هموطنان عزیزمان در راهپیمایی روز قدس حاضر خواهیم شد و آزادی خواهی و ظلم وارد شده به کشور و مردم فلسطین را فریاد خواهیم زد.

بیانیه جمعیت اسلامی فعالان عرب خوزستان برای شرکت در مراسم راهپیمائی روز قدس

جمعیت اسلامی فعالان عرب خوزستان در پیروی و لبیک به پیام پیر و مراد و رهبر خود امام خمینی (ره) و امام خامنه ای همگام با کلیه مسلمانان در سراسر عالم در راهپیمائی روز قدس شرکت جسته، برائت و انزجار خود از اسرائیل ، آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه و مستکبرین عالم، اعلام می نماید. لذا از کلیه آزادگان و خصوصا مسلمانان و هم وطنان ، خصوصا مردم عرب خوزستان دعوت بعمل می آورد که در این همایش سیاسی عبادی و جهادی شرکت نمایند.

پیام رئیس مجمع نمایندگان خوزستان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مسلمانان در روز قدس بار دیگر با مشت‌های گره کرده ستون‌های کشورهای زورگو را به لرزه در خواهند آورد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس با حملات وحشیانه خود به مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین راه ضعیف‌کشی را در پیش گرفته است و مسلمانان جهان با حضور میلیونی خود در راهپیمایی این روز بزرگ و سر دادن شعار نشان خواهند داد فلسطین و برادران مسلمان فراموش شدنی نیستند.

وی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری خود در راهپیمایی بزرگ فردا عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور چشم‌گیر و گسترده خود در راهپیمایی فردا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی خواهند کوبید و به دست‌نشانده‌های مستکبران در منطقه نشان خواهند داد تنها با وحدت و برادری می‌توان به آنچه برای کمک به انسانیت نیاز است رسید نه اینکه برای خواسته‌های خود زیر زور و بار مستکبران رفت.

اعلام حضور کارکنان صنعت نفت جنوب در راهپیمایی بزرگ روز قدس

کارکنان متعهد شرکت های وابسته به وزارت نفت در جنوب،همدوش و همگام با اقشار مختلف مردم خداجو و انقلابی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن حضور در نماز دشمن شکن جمعه، شکوه و عظمت راهپیمایی روز جهانی قدس را دوچندان خواهند کرد. هزاران تن از کارکنان، بسیجیان و خانواده های شاغلان در شرکت های ملی مناطق نفتخیزجنوب، ملی حفاری ایران، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، شرکت ملی گاز ایران منطقه خوزستان ، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز اروندان ،متن و شرکت های وابسته و همکارصنعت نفت امسال نیز با حضور پررنگ و حماسی خود در راهمیمایی روز قدس، ضمن پاسداشت آرمان های امام و انقلاب، با مقام معظم رهبری تجدید عهد خواهند کرد.

دعوت مدیرخانه مطبوعات خوزستان برای حضور در راهپیمایی روزقدس

مدیرخانه مطبوعات خوزستان روز جهانی قدس رانماد وحدت مسلمانان جهان برای مبارزه بااستکبارجهانی دانست وگفت: از مردم همیشه درصحنه خوزستان دعوت میکنیم که برای حمایت از مسلمانان ستم دیده ی فلسطین دراین راهپیمایی بزرگ حضورپرشور داشته باشند.

رضا علیجانی درادامه افزود:جامعه ی رسانه ای خوزستان نیز همراه باسایراقشار واصناف حضور گسترده ای خواهندداشت. وی درپایان تاکیدکرد:راهپیمایی روزقدس ازسنتهای حسنه امام راحل است که برهمه مالازم است که به صورت همدل ویکپارچه حضورچشمگیرداشته باشیم.

دعوت امام جمعه موقت اهواز 

امام جمعه موقت اهواز گفت: امام خمینی (ره) هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب اسلامی را در محدوده کشور ایران ندانستند و از دیرباز واژه فلسطین و مظلومیت‌های این کشور در ادبیات خود به کار می‌بردند.

آیت الله سید ابوالحسن حسن‌زاده اظهار داشت: امام خمینی (ره) هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب اسلامی را در محدوده کشور ایران ندانستند و از همان ابتدای مبارزات در ادبیات خود این انقلاب را یک انقلاب فراگیر در سطح منطقه تلقی کردند. وی افزود: از دیرباز واژه فلسطین و مظلومیت‌های این کشور در ادبیات امام راحل وجود داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ایشان جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: رفتارهای رژیم صهیونیستی خارج از عرف قانونی بوده و با حمایت از سوی کشورهای مستکبری مانند آمریکا قصد تضعیف روحیه انقلابی مردم فلسطین و سایر مسلمانان جهان را دارد. 

حسن‌زاده با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس بیان کرد: با توجه به اوضاع منطقه و جهان؛ راهپیمایی روز قدس از اهمیت زیادی برخوردار است  و از مردم استان درخواست دارم که مانند سال‌های گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تحمل وضعیت آب‌وهوایی حاکم در سطح استان برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

 پیام شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان به مناسبت روز قدس

شوشان: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود. به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

درود و سلام نثار روح بلند بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) که با درایت و نگاه ژرف خود ، آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان را  به‌ عنوان روز جهانی قدس اعلام نمود و یادگاری مانا در مبارزه با رژیم آپارتاید صهیونیستی  برجای نهاد. رژیمی که حاصل ده‌ها سال اقدامات و حمایتهای  مخفی، آشکار و شرورانه استعمار و استثمار جهانی ، برای ترویج نفاق در قلب کشورهای اسلامی است. 
 
امروزه خلاف همه ی  ادعاهای دولتمردان  اشغالگر ، این رژیم فاشیستی با مشکلات عمده درونی و بیرونی روبرو بود و نرم نرمک جامعه ی بین الملل به تناقضات رفتاری و پوشالی بودن ادعاهای این رژیم بیش از پیش واقف می شوند و اینچنین است که صحت نقشه ی  راه امام راحل را جمله ی مقام معظم رهبری که نوید نابودی رژیم ضد انسانی را دادند به سرانجام  خواهد ‌رساند. 
 
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان  از مردم شریف استان درخواست دارد با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس ندای رسای دفاع از اسلام و مردم ستمدیده ی سرزمین انبیاء و اولیا خداوند را همچون گذشته فریاد زنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار