اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۷۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
متاسفانه استان خوزستان عملا به دست مافیای سیاسی حزبی و مافیای ثروت قرار گرفته و عده ای خود را مالک این استان می دانند.
متن کامل نامه سید شکرخدا موسوی نماینده مجلس نهم اهواز در ذیل می آید:

اینک که دوره چهار ساله نمایندگی بنده حقیر به پایان رسیده بر خود لازم می دانم از حسن اعتماد شما مردم ولایتمدار تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورم. مردمی که در دوره نهم انتخابات بنده را با 123هزار رأی راهی مجلس شورای اسلامی نمودید و در دو مرحله اول و دوم انتخابات مجلس دهم بیش از 160 هزار رأی به نام بنده حقیر در صندوق های اخذ رأی واریز نمودید. 

محضر شما چند نکته را فقط محض اطلاع و یادآوری عرض می نمایم تا بعد از حدود شش ماه تخریب های ناجوانمردانه و مغرضانه و کاملا دروغ بتوانم جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع شما مردم بسیار ارزشمند و نجیب چند نکته را بیان کنم . 

هر چند قصد نداشتم مطالب ذیل را بنویسم اما دیدم به خودم و هواداران عزیز ، نجیب و ولایتمدارم ظلم است اگر بعد از 6ماه این سکوت را نشکنم چون درطول تخریب های 6ماهه جز دو بیانیه که سراسر دعوت به وحدت بین همه اقوام و جریانهای سیاسی بود مطلب دیگری ننوشتم. 

و اما نکات مهم؛ 

1- بنده نماینده ای بودم که رویه و روش زندگی و وضعیت مالی خود و فرزندانم و بستگان نزدیکم تحت تأثیر نمایندگی مجلس هیچگونه تغییری نکرده؛ بیست سال است منزلی در سپیدار دارم و الآن هم همان خانه را دارم. تنها فرزند پسرم فوق لیسانس عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران است و الآن دوازده سال است با حقوق پیمانکاری یک میلیون تومانی در مخابرات استان شاغل است و خلاصه اینکه هیچکدام از فرزندانم در دوره نمایندگی سر کار نرفتند و به لطف خدا یکی از دخترانم سال ششم پزشکی و دیگری هم دانشجوی سال دوم پزشکی است. 

2- در هنگام افتتاح مجلس نهم در صحن علنی مجلس همه نمایندگان به قرآن مجید قسم خوردیم که پاسدار حریم اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی نظام جمهوری اسلامی و ودیعه ای که ملت به ما سپردند به عنوان امینی عادل پاسداری کنیم و همواره به حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشیم. 

در راستای این قسم بنده هیچگونه کوتاهی نکردم و همیشه در گفتار و اعمالم مدافع حریم اسلام و مبانی نظام و قانون اساسی و خدمتگزار شما مردم بودم و بین خود و خدای خود در این خصوص کوتاهی نکردم هر چند در این استان باج خواهان در کمین نمایندگان نشسته اند و هر کدام را به عنوان طعمه ای برای خود در نظر می گیرند ولی خدا را شکرگزارم که بنده طعمه ی هیچ باج خواهی قرار نگرفتم و سربلند از این امتحان بیرون آمدم. 

باج خواهانی که در جریانهای سیاسی افراطی و یا امثال آقازاده هایی که خود را میراث دار استان می دانند همان هایی که در طول این چند سال صاحب ملک و میراث شدند و بعضا در پشت پرده مسئولیتهای خود کارهایی می کنند که دل مردم ، شهدا و جانبازان را به درد می آورند و یا باج خواهانی که در دوره ای مدیر بوده اند و از قبل آن امروز در پشت پرده ی جریانهای سیاسی بزرگترین تاجر صادرات و واردات استان و حتی کشور شدند و همین افراد دو سال و سه سال زندان رفتند . 

متاسفانه استان خوزستان عملا به دست مافیای سیاسی حزبی و مافیای ثروت قرار گرفته و عده ای خود را مالک این استان می دانند. در اینجا باید به جوانان عزیز اعم از اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقل عرض نمایم مراقب باشید فریب این آدمها که سالها است در این استان از نام اسلام و انقلاب فقط پولش و سودش را بردند و منفعتی برای خوزستان نداشته اند را نخورید. 

مجلس نهم مصادف شد با شرایط سخت کشور که به جرأت می توانم بگویم هیچ دوره ای پس از انقلاب کشور اینقدر از جهت منابع مالی با رکود و عدم تولید روبرو نشده بود و از سویی تغییر دولت دهم به یازدهم ، مسئله ی هسته ای و بحران های منطقه ای شامل سوریه ، عراق و یمن مصادف شد با دوره مجلس نهم که بخشی از وقت مجلس معطوف این شرایط بود. 

خدا را شاهد می گیرم علیرغم این شرایط سخت بنده ذره ای بیکار ننشستم و حتی یک جمعه را در تهران نماندم و در این دوره مرتب پیگیر مشکلات استان و حوزه انتخابیه ام بودم. 

 علیرغم شرایطی که  توضیح دادم اقدامات ذیل گوشه ای از پیگیری های اینجانب بود که خدمتتان عرض می کنم. 

- ورود به کمیسیون کشاورزی و پیگیری جدی و تأمین اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون دلار یعنی پنج هزار میلیاردتومان برای احیاء و تسطیح 550هزار هکتار زمین های کشاوری خوزستان که در قالب طرح مقام معظم رهبری پس از 17سال آن را زنده نمودیم. 

- انتقال آب غدیر به اهواز به عنوان بزرگترین پروژه آبرسانی بعد از انقلاب از کرخه به اهواز به طول 220 کیلومتر لوله گذاری و 5مترمکعب در ثانیه که دو سال پیش وارد تصفیه خانه کیان آباد شد. 

- پیگیری جدی و برگشت 840میلیارد تومان از پول فروش فولاد برای دو ریله کردن قطار بندر امام ، اهواز ، اندیمشک ، دورود که دو سال است این پروژه شروع به کار نموده است. 

- پیگیری جدی و حمایت قاطع از استاندار محترم جناب آقای مقتدایی در ایجاد منطقه آزاد اروند و آزادسازی خودروهای اروند به سراسر استان 

- حمایت از استاندار محترم جناب آقای مقتدایی به دلیل موضع گیری های شجاعانه ایشان در مقابل مافیای انتقال آب و مخالفین مرکز نشین آزادسازی خودرو 

- پیگیری جدی برای افزایش ارزش افزوده از 3درصد به 9درصد و فشار به شرکتهای فولادی و نفتی برای پرداخت به شهرداری اهواز و دهیاری ها جهت توسعه عمرانی و آبادانی آنها به طوریکه در طول بعد از انقلاب در ساحل کارون در مدخل ورودی تا خروجی اهواز فقط 6 کیلومتر ساحل سازی داشتیم در دوره ی چهارساله مجلس نهم این مقدار علیرغم بی پولی دولت به بیش از 45 کیلومتر رسید. 

- تذکرات مکرر به وزرای بهداشت و تعاون برای تکمیل بیمارستان های امیرکبیر در کمپلوجنوبی ، سوانح و سوختگی در فاز2پاداد و جایگزین ابوذر در زیتون کارمندی که ساختمان هر سه بیمارستان در حال تکمیل و راه اندازی هستند. 

- ایجاد دو شهرستان حمیدیه و کارون و ایجاد چهار بخش جدید در شهرستان های حمیدیه ، کارون و اهواز از جمله بخش غیزانیه ، گمبوعه و اسماعیلیه که قبلا این دهستانها هیچ صاحبی نداشتند. 

- تأمین اعتبار برای احداث مدارس جایگزین کانتینری که فقط در یک قلم 27 مدرسه کانتینری در بخش غیزانیه کلنگ زنی و در حال تکمیل می باشند و البته دهها پروژه راه سازی ، آبرسانی ، بهسازی روستایی ، آسفالت جاده های روستای ، زمین های چمن ورزشی محلات در روستاها و شهرستانهای کارون ، حمیدیه و باوی 

- در طول بعد از انقلاب در کلانشهر اهواز تا قبل از دوره نمایندگی اینجانب فقط ده زمین چمن مصنوعی محلات در اهواز احداث گردید در حالی که در دوره نمایندگی ما بیش از 120 زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف اهواز ایجاد و در اختیار نوجوانان و جوانان ورزشکار و ورزشدوست قرار گرفت. 

- با پیگیری مجدانه و شبانه روزی توانستیم در همین دوره علیرغم اینکه دولت اجازه جذب و اشتغال حتی یک نفر را نمی داد با تصویب قانون بیش از 12هزارنفر از جوانان استان مان که در آزمونهای پیش دبستانی ، حق التدریسی و شرکتی آموزش و پرورش و استخدام های مناطق نفتخیز جنوب ، فنی و حرفه ای و استانداری ها و ناظرین کشاورزی را استخدام نماییم. 

- حمایت قاطع از تهیه و تصویب طرح توسعه پایدار خوزستان که به همت آقای دکتر مقتدایی استاندار وقت صورت گرفت و در هیئت دولت نیز تصویب شد که حداقل دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان در پی دارد. 

- در خصوص انتقال آب کارون باید خدمت شما مردم عزیز عرض کنم برخلاف شایعات و تخریبهای ناجوانمردانه خدا را شاهد می گیرم در تنها دوره ای که یک قطره آب از کارون به زاینده رود ریخته نشد همین دوره نمایندگی ما بود زیرا کاملا اشراف داشتیم بر سرشاخه ها و قدرت چانه زنی بالایی نیز داشتیم. 

فقط محض اطلاع عرض کنم در طول تاریخ چهار تونل از کارون به زاینده رود انتقال داده شد یکی در دوره رضا شاه ، دومی در دوره محمد رضا شاه ، سومی در سال 64 تا 69 در جمهوری اسلامی و آخرین و چهارمین تونل در سال 1379 در دوره معاون اولی آقای دکتر عارف که ریاست شورای عالی آب کشور را در دست داشت انتقال داده شد در حالی که در دوره ما تونل بهشت آباد و سبزکوه بختیاری ، دو تونل وحشتناک انتقال آب را تعطیل نمودیم و احداث دو سد بختیاری و معشوره را در بالا دست کرخه متوقف کردیم. 

من در ابتدای ورودم به مجلس نهم برای دریافت پاسخ این سئوال که علت عقب افتادگی توسعه و عمران خوزستان نسبت به استانهای همطراز خود چیست بسیار تحقیق کردم. پس از یکسال تحقیق و بررسی به دو عامل مهم رسیدم. عامل اول جنگ هشت ساله بود که فیزیک آن در خوزستان بود که در همان دوره هشت ساله استانهای مرکزی زیرساختهای خود را با دلارهای هفت تومانی ساختند ولی در خوزستان خشت روی خشت گذاشته نشد. بعد از پایان جنگ هشت ساله دوره سازندگی موسوم به آقای هاشمی باز هم استانهای مرکزی را ساختند و در خوزستان فقط خرابیهای جنگ یعنی خرمشهر ، آبادان ، سوسنگرد ، بستان  و صدها روستا که با خاک یکسان شده بودند ساخته شدند. پس نتیجه می گیریم 16 سال خوزستان از قافله توسعه سایر استانهای همطرازش عقب ماند. 

عامل دوم سوء مدیریت های استان و عدم توجه دولت های مختلف به این استان بوده است. 

و حالا تکلیف چیست؟ آیا باید بنشینیم و دست روی دست بگذاریم؟ 

خیر؛ باید حرکت کرد. دلسوزانه و صادقانه و با روحیه جهادی و انقلابی حرکت کرد . باید سکان مدیریت این استان که کربلای ایران و پایتخت دفاع مقدس است را به دست مدیران انقلابی و جهادی داد تا این استان با سرعت بیشتری ساخته شود لذا اولین اقدام بنده پس از رسیدن به این تحلیل این بود که خدمت مقام معظم ربری و هر دو رئیس جمهور دهم و یازدهم نامه نوشتم و این عقب ماندگی را به استحضار آن بزرگواران رساندم که نتایج خوبی را هم در بر داشته است. 


من تنها نماینده ای بودم که از وزیر جهادکشاورزی ، وزیر نفت ، وزیر دادگستری ، وزیر نیرو و وزیر اطلاعات سئوال کتبی نمودم. وزیر نفت به خاطر اینکه بزرگترین ضربات به خوزستان را آقای زنگنه زد. این وزیر سالخورده جلوی تبدیل وضعیت کارگران و کارکنان خدوم و زحمتکش مناطق نفتخیز جنوب را با ابلاغ نامیمون 9ماده ای خود گرفت و تا حد استیضاح ایشان پیش رفتم . 
و لذا وزیر نفت به مدیران نفتی جنوب خصوصا مناطق نفتخیز دستور داد با همه ی توان تان نگذارید این سید شکرخدا به مجلس بیاید. بله؛ وزیری که فقط در جریان قرارداد ننگین کرسنت 52هزار میلیارد تومان به این کشور لطمه زد با حمایت آقای هاشمی مجدد وزیر نفت شود و از طرفی انتصاب 19 مدیر غیر بومی از 21 مدیر پتروشیمی های خوزستان ظلم این وزیر به خوزستان بود. 

و سئوالم از وزیر نیرو به خاطر موضوع انتقال آب کارون ، سئوال از وزیر اطلاعات به خاطر تأیید بعضی مدیران نالایق و مسئله دار و از وزیر دادگستری بخاطر برخی از موضوعات خاص وزارت دادگستری و مسائل مرتبط با وزارت دادگستری بود. 

پس مردم بزرگوار؛ باید بدانید و مطمئنم می دانید فرزند کوچک شما هیچگونه ملاحظه کاری برای دفاع از حقوق شما با هیچکس نداشته و نخواهد داشت. 

سئوالم از وزیر کشاورزی به خاطر عملکرد ضعیف در طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری و انتصاب مدیری غیر بومی و پروازی که فقط در هفته 24 ساعت در خوزستان است.

آیا می دانید چه دستهای کثیفی از دو ماه قبل از مرحله اول انتخابات پشت صحنه موج تخریب ها تنها بر علیه یک نماینده بود و در یک سناریوی حساب شده شروع شد؟ شاید اگر در زمان انتخابات این مطلب را می نوشتم می گفتند برای جمع کردن رأی بود. اما حالا که به مجلس راه پیدا نکردم می خواهم بعضی از واقعیتها را به حضورتان عرض کنم.  جهت یادآوری مهمترین تخریب هایی که بر علیه بنده در فضای مجازی به دروغ پخش کردند به شرح ذیل بود: 

- پلاک3 که شماره پلاک ستاد انتخاباتی بنده بود را به دروغ گفتند ایشان قصد دارد 3بختیاری را روانه مجلس کند. 
- گفتند و نوشتند چهارهزار بختیاری را در حفاری استخدام کرد. 
- گفتند و نوشتند صندوق اخذ رأی را به داخل منزلش برد. 
- گفتند و نوشتند هر شب سه هزار شام در ستاد انتخاباتی ایشان سرو می شود. 
- درخت های جلوی یکی از ستادهای بنده را شبانه خودشان قطع کردند و عکس گرفتند و بعد نوشتند موسوی گفت قطع کنند. 
- گفتند و نوشتند اتوبوس اتوبوس از شهرستان مردم را به اهواز برای رأی دادن آورد. 
- فایل صوتی تماما دروغ به نام اتاق فکر بنده توسط جمعی از خود فروختگان تهیه و پخش کردند تا محبوبیت بنده را بین برادران عرب کمرنگ کنند. 
- گفتند و نوشتند رد صلاحیت عماد ، اسدی و قبادیان کار موسوی بود و تا جایی که متاسفانه خود این آقایان هم باورشان شده بود و من در همینجا برای این سه نفر که خود را از بزرگان اصلاح طلبی خوزستان میدانند متأسفم که خود نیز این دروغ را باور کردند و یا احیانا و احتمالا خود این افراد هم خانه ای از جدول سناریوی تخریب بنده بودند. 
بأی ذنب قتلت؛ به کدامین گناه؛ والله بدون هیچ گناهی مرا تخریب کردند. 


خدا را شاهد می گیرم تمام این تخریب ها در فضای مجازی که نسبت به بنده پخش شد دروغ محض بود. 
مردم عزیز و انسانهای آگاه و با بصیرت؛ 
آیا این همه دروغ بستن به کسی که همه ی عمرش را برای امنیت این کشور و استانش گذاشت سزاوار بود؟ 

مردم عزیز؛

آیا می دانستید که چه در دوره نهم و چه در دوره دهم حضور من در انتخابات با مخالفت جدی خودم و خانواده ام بود ولی دوستان همرزم و آنهایی که دلشان برای این استان و شهرستان می سوزد و جان خود را برای امنیت این مرز و بوم همین الآن هم در طبق اخلاص گذاشتند و از دنیا و زرق و برق آن هیچ نمی خواهند پیشنهاد دادند و من تا آخرین لحظه ی ثبت نام مخالف بودم چون می دانستم چه روزهای سختی در انتظارم می باشد. 

مردم عزیز

حالا می خواهم بنویسم.  می دانید چه جریانهایی بنده را تخریب کردند؟ بله؛ جریان و البته حزب منحله ی مشارکت و جریان و حزب منحله ی لجنة الوفاق.  البته باز هم اخلاق را رعایت می کنم و نام کسی را نمی برم اما آگاه باشید این دو جریان خطرناک هیچگاه آرامش و آسایش و امنیت را برای این استان نخواستند و نمی خواهند. آنها زمینه سازحوادث سال 84 اهواز را که آنهمه هزینه مالی و جانی روی دست مردم نجیب و ولایتمدار خوزستان گذاشت بودند. 
آری؛ آنها می دانستند چه کسی را تخریب کنند. چون من تنها نماینده ای بودم که در جریان توطئه های آنها بوده و هستم. به هر صورت من فرمانده سپاه مرکز استان بودم و اطلاعات دقیقی از این جریانات داشتم. 

همین دو جریان در طول استانداری آقایان دکتر حجازی و دکتر مقتدایی تا عزل این دو بزرگوار که فرزندان خدوم همین استان بودند پیش رفتند و در هر دو مرحله استاندارهای غیر بومی را آماده کرده بودند اما بنده حقیر با نفوذی که در ارکان کشور داشتم وارد صحنه شدم و با کمک سایر همکارانم اجازه ندادیم این دو استاندار زحمتکش را عزل کنند. 

شما شاهد بودید به محض اینکه ما به مجلس راه نیافتیم اولین زهر خود را به استاندار شجاع ، پرتلاش و عزیز استانمان وارد کردند و ایشان را یک شبه کنار گذاشتند . انتقال آب را هم که رسما و به صورت علنی به اجرا در آوردند. خداوند به استان مان رحم کند. 

آری؛ اینها هستند که باعث عقب ماندگی عمرانی ، فرهنگی و حتی امنیتی این استان شده اند. اینها که در منازل میلیاردی خود در تهران نشسته اند و موقع انتخابات سر از اهواز و خوزستان در می آورند و با کمک تعدادی افراد منفعت طلب و مافیای ثروت افراد یک لا قبایی مثل بنده را مورد هجوم خود قرار می دهند. 

تعدادی از مافیای ثروت که در طول دهه های گذشته در جمع آوری ثروت راه صد ساله را یک شبه طی کردند و امروز ثروت های آنچنانی جمع کردند اینجانب را تأمین کننده منافع خود نمی دیدند. در همین جا لازم می دانم عرض کنم ضمن احترام به پیمانکاران عزیزی که در سلامت کامل و با رعایت اصول قانونی تلاش می کنند ، بنده با هیچ پیمانکاری و هیچ مافیای ثروتی ارتباط غیر متعارف و حتی رفت و آمد نداشتم و خدا را شاهد می گیرم مخارج انتخاباتم در مرحله اول و دوم را مردم و بستگانم تأمین نمودند و همین الآن که در حال تنظیم این نامه هستم 200میلیون تومان به بازار بدهکار شدم که منزلم در سپیدار را آماده فروش برای ادای قرض هایم گذاشته ام. 

متدینین عزیز، پاسداران و بسیجیان بزرگوار و طلاب ارجمند حوزه های علمیه

شما را به خداوند بزرگ در سر بزنگاهها دقت بیشتری داشته باشید. اجازه ندهید بنا به فرمایش امام راحل و عظیم الشأن که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد ، شهری که مرکز کربلای ایران است و پس از انقلاب فقط یک پاسدار از آن راهی مجلس شد و در طول چهارسال خدمتش ذره ای از ارزش های انتقلاب عدول نکرد اینگونه مورد بی مهری حتی تعدادی از همین عزیزان قرار بگیرد. یکی به خاطر اینکه نتوانستم فرزندش را شاغل کنم ، دیگری پست می خواهد و آن دیگری خواسته های آنچنانی. 

آیا سزاوار است یکی از بزرگان استان که بنده تا هر چه یاد دارم هم برای او تبلیغ می کردم و هم رأی دادم در عین ناباوری و فقط از سر تعصبات قومی شب آخر انتخابات مرحله اول برود در حوزه علمیه و نام بنده را به عنوان سرلیست اصوگرایان حذف و به جای بنده شخص دیگری را بنویسد و طلاب در همان شب با دادن پیامک به یکدیگر تبلیغ لیست دیگری را بکنند. 

بخدای واحد قسم من این مطالب را که می نویسم قصد تخریب کسی را ندارم و فقط جهت روشن شدن اذهان عمومی می نویسم و از حق خود دفاع می کنم. 

متأسفانه برگزار کنندگان انتخابات در برگزاری انتخابات رعایت انصاف و بی طرفی را به خرج نداد. نمایندگان فرماندار تماماً گزینش شده و در جهت کمک به یک لیست خاص انتخاب شده بودند و بنده نسبت به 36 صندوق اخذ رأی اعتراض خود را به هیأت نظارت اهواز تحویل دادم که هیچ نتیجه ای حاصل نشد. 

بنده در طول 32سال خدمتم در سپاه و بعد از آن در طول چهارسال نمایندگی عضو هیچ حزب و جناح یا گروه خاص سیاسی نه بودم و نه هستم. فقط در فراکسیون های مجلس به دلیل اعتقاد و التزام عملی که به اصل ولایت فقیه و اصول و مبانی نظام اسلامی دارم عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شدم اما شما شاهد بودید که چه ناجوانمردانه تخریب می کردند که ایشان عضو فلان حزب و بهمان حزب است. بنده فقط خط قرمزم اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری ، مبانی نظام و منافع ملی کشورم می باشد و هیچگاه عضو هیچ جریان سیاسی نبودم. بنده هیچگاه عضو جبهه پایداری نبودم و فقط جبهه پایداری در دوره نهم مجلس از بنده حمایت کردند اما برای اطلاع همین مغرضان عرض کنم همین جبهه پایداری که شما اینگونه تخریبش می کنید حداقل انسانهای انقلابی ، دلسوز و پاک در آن قرار دارند و دزدان و حقوق بگیران چند ده میلیونی مانند امثال شماها در این جبهه قرار ندارند. 

بنده به شما قول داده بودم منافع استانم را بعد از منافع ملی اصل قرار دهم و خدا را شاهد می گیرم در طول چهار سال نوکری شما این کار را کردم. نمونه آن حمایت از فرزند خوزستان یعنی سرلشکر محسن رضایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری و از طرفی حمایت همه جانبه از استاندار محبوب ولی اصلاح طلب استانمان جناب دکتر مقتدای بود. لذا اگر بنده قرار بود جناحی فکر کنم نبایستی از این دو بزرگوار حمایت می کردم. 

فضای مجازی لجام گسیخته در این استان بدون هیچ ابایی هر چه خواستند نوشتند. دروغ ، تهمت ، افترا و ... همه ی اسنادی را که به دروغ در فضای مجازی بر علیه بنده نوشتند را تهیه و تحویل نهادهای قضایی و امنیتی دادم. 

تهیه کنندگان همان فایل صوتی کذایی و مخرب که با هدف تخریب بنده بین قوم بزرگ عرب بود بحمدالله شناسایی و در چنگال عدالت قرار گرفتند و فقط به خاطر حفظ حرمت و آبروی آنها نام آنها را فاش نمی کنم اما بدانید آنها به من بد کردند ولی من فقط آنها را به خدا می سپارم زیرا دنیا آنقدر بی ارزش است که این انسانهای بی ارزش خود در آن غرق خواهند شد و مکافات عمل خود را پس خواهند داد. 

مردم عزیز

خدا را شاهد می گیرم من هیچگاه قومیتی فکر نکردم چون این نگاه سالیان سال این استان را عقب نگه داشته است. در خدمات رسانی به روستاها ، شهر ، مناطق حاشیه و حتی در انتصاب مدیران کل بنده شش مدیر عرب به رئیس مجمع نمایندگان وقت معرفی کردم اما چه کنم که دوستانی از همین قوم عزیز نگذاشتند به سرانجام برسد چون بعضی ها منافع خود را در عدم توسعه یافتگی مناطق عرب نشین استان می بینند. 

از طرفی برای اطلاع مردم عزیز و فهیم عرب خوزستان عرض می کنم در دولت اصولگرای قبل حداقل ده مدیر عرب در مسند ادارات کل و حتی نفر دوم استانداری خوزستان قرار داشت ولی به محض روی کار آمدن دولت اصلاح طلب به یکباره این مدیران کاهش پیدا کردند. 

حال سئوال من از آقایانی که سنگ اصلاح طلبی را در دولتهای اصلاح طلب به سینه می زنند و مدعی نخبه بودن در قوم عرب هستند این است، شما کجا بودید که از رابطه خود با اصلاح طلبان مرکز استفاده کنید و مدیران توانمند عرب را به مسند تعدادی از ادارات کل برسانید؟ 

مردم عزیز عرب

این افراد که فقط در موقع انتخابات سر و کله شان پیدا می شود فقط و فقط به دنبال منافع خودشان هستند و به ظاهر سنگ شما را به سینه می زنند. 

هشت غول اقتصادی شامل 1. مناطق نفتخیز جنوب 2. شرکت ملی حفاری ایران 3. شرکت کشت و صنعت نیشکر 4. سازمان آب و برق خوزستان 5. مجموعه کشاورزی خوزستان 6. هلدینگ پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام با 21واحد 7. صنایع فولاد سازی و 8. منطقه آزاد اروند در خوزستان فعالیت دارند که وجود هر یک از این هشت ظرفیت می تواند یک استان را از جهت توسعه و عمران متحول کند. اما متأسفانه پتروشیمی ها که تماما مدیرانشان غیر بومی هستند و این خیانت و ظلم علنی زنگنه وزیر نفت به خوزستان است کشت و صنعت نیشکر هم که در اختیار مدیری پروازی ست که ساکن تهران است و اغلب مدیرانش هم غیر بومی هستند. 

مردم عزیز به خدای واحد قسم شرکت مناطق نفتخیز جنوب حتی حاضر به پرداخت عوارض های قانونی شهرداری اهواز هم نیست چه رسد به اینکه خود کارهای بزرگ برای این استان بکند. 

و اما خطابم به آقای دکتر شریعتی ، استاندار جوان و پر انرژی خورستان؛ اگر شما همت کنید مناطق نفتخیز جنوب را وادار کنید باند دوم جاده ملاثانی به مسجدسلیمان را بسازد ، پتروشیمی ها و فولادسازی ها را وادار کنید باند دوم جاده موسوم به مرگ از سه راه غیزانیه به ایذه را احداث نماید یا آنکه دستور دهید شرکت های ورشکسته ای مانند تصفیه شکر اهواز ، لوله سازی خوزستان و دهها واحد صنعتی بزرگ ورشکسته را احیاء نمایند تا هم تولید و هم اشتغال را در پی داشته باشد ، توسعه نیشکر و منطقه آزاد را مکلف کنید به ساخت و ترمیم سیستم فاضلاب شهری کارون ، حمیدیه ، شیبان ، کوی آل صافی ، حصیر آباد ، ملاشیه و سایر مناطق محروم اهواز ؛ آنوقت است که شما می شوید موفق ترین استاندار تاریخ خوزستان 

یکی از مواردی که بارها بنده با بعضی از مدیران و وزرا درگیر بودم موضوع فاصله طبقاتی در مرکز استان و بعضی از شهرستان های دیگر است. شرکتهای غول پیکر نفتی و غیره در این استان منازل آنچنانی و حقوقهای آنچنانی با همه ی امکانات معیشتی و رفاهی در اختیار کارکنان خود می گذارند در حالی که چند قدم آنطرف تر افراد و خانواده هایی هستند که محتاج نان شب خود می باشند. 

سازمان بازرسی نیازی نیست به دنبال مدیران بیمه ای باشد ببیند حقوق های نجومی می گیرند اتفاقا حقوقهای نجومی که در مجموعه وزارت نفت و صنعت نفت جنوب و مدیران پتروشیمی ها پرداخت می شود هیچ جای دیگری دریافت نمی کنند. 

حقوق بعضی معاونین وزیر نفت و مدیران و معاونین شرکتهای وابسته در خوزستان از دهها میلیون تا یکصد میلیون تومان است. آیا کسی هست که جرأت بکند فیش حقوقی معاونان و مدیران نفتی را کنترل کند؟ بسم الله! سازمان بازرسی خوزستان چکار می کند برود در صنعت نفت جنوب فیش های حقوقی را چک کند آنوقت خواهید دید با جلوگیری از پرداخت این حقوق های چند ده میلیونی می شود صدها و شاید هزاران نفر جوان را در این استان مشغول کرد. 

فرزند شما در این چهارسال نمایندگی با این گونه مافیا درگیر بود و الآن هم به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی مطمئن باشید از حق مردم فهیم و نجیب و ولایتمدار خوزستان کوتاه نخواهم آمد. 

شما شاهد بودید فرد دیگری که در یکی جناح سیاسی دیگر به نام آقای مقتدایی استاندار اسبق خوزستان می خواست حق و حقوق این مردم مظلوم را همانگونه که من مطالبه کردم مطالبه کند ، چه بلایی به سرش آوردند. یک شبه و ناجوانمردانه وی را عزل کردند سپس همین سودجویان سیاسی و مالی افتادند به دنبال اینکه استانداری را بیاورند که حافظ منافع شیطانی شان باشد و امیدوارم آقای دکتر شریعتی در دام این شیاطین نیفتد و به فضل خدا شجاعانه از حقوق مردم این استان مظلوم دفاع کند و مهمترین مشکل مردم که اشتغال جوانان عزیز است را سر و سامان دهد و خود را خدایی ناکرده بازیچه ی دست سیاسیون افراطی استان قرار ندهد و به عنوان عالی ترین نماینده دولت جمهوری اسلامی در خوزستان عزیز گوشه ای از حق و حقوق این مردم را به آنها برگرداند. 

تنها راه برون رفت این استان از مشکلات موجود وحدت بین همه ی اقوام است. یعنی فقط یک صدا از استان بیرون برود و همه ی مردم از همه ی اقوام ، نمایندگان مجلس ، نمایندگان مجلس خبرگان ، بزرگان خوزستانی مرکز نشین باید دست در دست همدیگر با وحدت و برادری به دور از نگاه قومی و حزبی و فقط برای منافع استان حرکت کنند. 
راه دیگری وجود ندارد. 

در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همه ی رأی دهندگان و حماسه آفرینان انتخابات مجلس دهم و تبریک به منتخبین مردم عزیز و نجیب ضمن اعلام آمادگی جهت انتقال تجربیات چهارساله به این عزیزان برای مردم عزیز استان خوزستان و خصوصا شهرستانهای اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه آرزوی بهترین ها را داشته و همه ی منتخبین مردم در این دوره ی انتخابات را به خدمت بی منت برای این مردم عزیز دعوت می کنم که تنها راه پیشرفت و توسعه عمرانی و آبادانی استان و شهرمان خدمت و تنها خدمت است. 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته 
سیدشکرخدا موسوی 
10 تیر 1395

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱۴
comment
comment
نوید قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
comment
0
0
comment جناب شکرخدا برای این گفتارها دیگر دیر شده. آن روزی که در محلس بودید باید می گفتید
شما در طول چهار سال از جمع های واقعی و دلسوزی که بارها درخواست جلساتی را داشتیم نه حمایت کردید و نه محل گذاشتید جز روزهای آخر رفابت های جدید مجلس دهم
جناب موسوی راه را اشتباه رفتید و شما هم از جریانها و گروههایی حمایت کردید که خلاف نظر عموم مردم بود
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
1
comment سیدشکرخدامردی ازجنس مردم.
comment
عباس
|
Germany
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment احسنتم جناب آقای موسوی شما از تجربیات نمایندگان قبل از خود استفاده کردید
این یکی از دلایل عقب افتادگی استان است که هرکس بالا برود باید 4سال به قول شما به تحقیق سپری کنید تا اطلاعات بالا به دست آید
اگه استفاده میکردید آنها همه راههای شما را رفته بودنند
واین بزرگترین عامل در جا زدن استان است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment این حرفا برا مردم نون نمیشه
گرد و خاک
بیکاری و ....
برید دیگه
comment
كارشناس مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment [...]بسه دیگه
comment
عجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment جناب برادر سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندکان یاد رفته و...
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment جناب آقای موسوی
با سلام
بند به عنوان یک اصول گرا این سوال در ذهنم به وجود آمده که آیا این صنایع یا به اصلاح غول های اقتصادی که ذکر فرمودید در زمان جناب عالی بودند یا تو این دوره ظاهر شدند . پس با این فرمایشات جنابعالی بدبختی خوزستان در زمان شما و دوره های قبل بوجود آمده.
انشالله که نماینده های مردم در این دوره خیری به خوزستان برسونن از اصولگرایان که خیری به خوزستان نرسیده
comment
خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment دنبال پستي برو دنبال اون[...] اينشالله منصور باشي ديگه ساده [...]از اين مردم گير نيورديد اون كه تنديس طلا شد شما هم بگو برلياني شي كلا شهر تروي تو تاريخ زنده شه...
comment
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
0
comment با عرض سلام واحترام جناب آقای موسوی

خدا قوت
comment
حق الناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
0
comment به پاس حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق دراین ایام مبارک رمضان از تمام مردم عزیزی که مسبب رای نیاوردن شما شدند تشکر و قدر دانی میکنم اینجانب برادر یک شهید و دو جانباز وفرزند یک زوج رزمنده هشت سال دفاع مقدس وعشایر بختیاری تبار در روز قیامت از عدم وفای به عهد و وعدم [...] در رفتار و کردار و [...]مردم فقیر توسط شما و نمایندگان و اطرافیانتان بخدا وند [...] و نه در اخرت بلکه در این دنیا پاسخگو خواهید بود این وعده خداوند حق است که[...] به عینه دیدیم که دست خدا به واسطه مردم این امانت را از شما پس گرفت .شما یک مسول مخلوع هستید که به فرمایش امام راحل به دست ولی نعمت های نظام یعنی مردم از کرسی نمایندگی پایین کشیده شدید شما خودتان را پشت خدمات مقتدایی پنهان نکنید و از موج سواری دست بردارید که شریعتی کشتیبان قابلی است این رهنمودها و گفتار بی عمل شما اگر تاثیرداشت حضرتعالی هنوز موکل مردم می بودید توصیه اینجانب به خودم وشما استغفار و پوزش از مردم است چرا که مبادا با حق الناسی از دنیا رخت بر بندیم .
comment
اهواز
|
United States
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
comment
1
0
comment زشته اين حرفا

اگر واقعاً كارآمد بودي با موضوع برجام مخالفت نمي كردي

از الله بترس

فقط برو و ديگه نيا
comment
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
comment
1
0
comment سلام آقای حق الناس و اقای اهوازی
لطفا با کلمات بازی نکنید
هیچ نماینده ای به اندازه سیدشکرخداموسوی برای مردم تلاش نکرد میتوانید به کارنامه ایشان مراجعه کنید.خداوندبهترازمن وشمامیداند.همین جمعه پیش در نمازجمعه جمعیتی دورایشان جمع شد که من گفتم انگارهنوزنماینده است و تمام مردم هم عرب هم بختیاری و..... همه میگفتندماازشماراضی بودیم.
حق الناس برایت دعا میکنم که افکارت رااصلاح کنی و روزی به خودایی.سلامتی همه مردم خوزستان راخواستارم
comment
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment سلام این هم برجام برجام حالا بایدبفهمیدکه برجام بدرد نخورد هرچه که سیدشکرخدا تلاش میکردبه نفع ملت ومردم بود ولی دیگه افسوس فایده نداره ای کاش چندنفرداخل خوزستان به دلسوزی سیدشکرخدا وجودداش ای کاش
comment
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
comment
0
0
comment سلام
این هم برجام نافرجام آقای اهواز و حق الناس، تحویل بگیرد.
درود بر سیدشکرخدا موسوی نماینده مخالف قاطع برجام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار