شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۴۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
دکتر شریعتی در دیدار با مجموعه معاونت امنیتی و معاونت عمرانی استانداری : توسعه پایدار با امنیت محقق می شود+ تصاویر
امنیت به عنوان یک مطالبه شهروندان عنوان می شود به همین جهت باید از هر تلاشی...
شوشان: استاندار خوزستان در دیدار با کارکنان معاونت امنیتی استانداری که با حضور معاون امنیتی استاندار برگزار شد، گفت:فعالیت های مجموعه معاونت امنیتی انتظامی استانداری در ایام اربعین حسینی شایسته تقدیر است.

به گزارش شوشان ، غلامرضا شریعتی افزود: از هم اکنون باید برای مناسبت اربعین حسینی برنامه ریزی کرد تا بتوان با مطلوبیت و امنیت هرچه بیشتر این مراسم برگزار شود.

 

وی گفت:اقدامات و برنامه ریزی های خوبی در خصوص ایجاد امنیت انجام شده است؛باید پیگیری ها لازم چه در مرزبانی و دیگر موارد برای برقراری امنیت انجام شود. استاندار خوزستان با تأكيد بر اهميت توجه به امنیت تصریح کرد:امنیت از مولفه های رفاه مردم و از نیاز شهروندان است.اکنون امنیت به عنوان یک مطالبه شهروندان عنوان می شود به همین جهت باید از هر تلاشی برای تحقق رفاه مردم دریغ نکرد.

شریعتی با بیان این که توسعه پایدار با امنیت محقق می شود،اظهار کرد:ایجاد امنیت موجب رونق اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم می شود و از سوی دیگر گسترش سرمایه گذاری را نیز به دنبال دارد که قطعا در ایجاد اشتغال و اقتصادی پویا در استان تاثیرگذار است.

استاندار خوزستان گفت:باید به سمتی رفت که با وجود امنیت تمام توسعه استان رقم زده شود.
 در ابتدای این دیدار نیز دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان به تشریح اقدامات انجام شده در این معاونت پرداخت .

تأكيد استاندار خوزستان بر لزوم توجه ويژه به امور عمرانی استان

همچنین استاندار خوزستان در جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استانداری  و مدیران وکارکنان زیر مجموعه این معاونت گفت: معاونت امور عمرانی استانداری باید  هماهنگ کننده تمام فعالیت های عمرانی استان باشد و این ماموریت را به خوبی ایفا کند.

 دکتر غلامرضا شریعتی در این دیدار با تأكيد بر لزوم توجه به مسايل مهم عمراني استان اظهار كرد: حجم مشکلات استان به ویژه در بخش راه،آب و فاضلاب بسیار زیاد است به همین دلیل باید به امور عمرانی استان توجه ویژه ای شود.

وی به سفرهای اخیر خود به شهرستان ها اشاره کرد و  ادامه داد:حضور در شهرستان ها جهت  آشنایی مستقیم با بخشی از مشکلات مردم است؛باید در طرح های عمرانی اولویت به مناطقی داده شود که دارای مشکلات و معضلات بیشتری هستند. از سوی دیگر باید پروژه ها عمرانی متناسب با نیاز های مردم و استان باشند و بتوانند رفع نیازها چه در حوزه زیربنایی،بخش خدماتی  و یا حوزه اشتغال تأثير گذار باشند. 

استاندار خوزستان با تأكيد بر لزوم فعاليت هرچه بیشتر شهرداری ها در حوزه های عمرانی گفت: شهرداری ها درآمدهای خود را جهت پرداخت حقوق و دستمزد هزینه می کنند و امکان کار عمرانی وجود ندارد، به همین دلیل باید  شهرداری ها برای درآمدزایی مناسب برنامه داشته باشند.

 وی ادامه داد: در ارزیابی شهرداران مسایل امور شهری نیز باید مورد توجه و اعمال شود و در بخش روستایی نیز در مواردی مانند بخش آب،بهداشت،مدارس نیز مورد توجه قرار گیرد.لازم است در شورای برنامه ریزی استان به تفکیک این موارد  مورد توجه  قرار گیرند. 

استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات موجود در بخش راه عنوان کرد: برای رفع مشکلات بخش راه و جاده های استان، طرح ایجاد تفاهم نامه با وزیر راه باید بررسی شود و از سوی دیگر ارتقای ایمنی راه ها  از اولویت  های کاری در استان است.

دکتر شریعتی تصریح کرد:در انجام و اجرای پروژه ها از مشاوران و پیمانکاران داخلی استفاده شود تا از این رو به درآمدزایی در استان کمک شود.

وی اظهار کرد: لازم است به شهرداران تاکید شود که از ظرفیت و توانمندی سازمان های مردم نهادو NGOها به خوبی استفاده شود و حتی در ابلاغی شهرداران باید براستفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تاکید شود.

وی درادامه به مشکلات ناشی از سدگتوند و  ریزگردها  اشاره کرد و گفت: شوری رودخانه کارون ناشی از سدگتوند و ریزگردها از مشکلات مهم استان است و  پرداختن به آن بسیار حائر اهمیت و بايد در دستور کار باشد.

دکتر شریعتی همچنین خواستار توجه ویژه به موضوع ثبت جهانی شوش و  اصلاح پل این شهرستان شد و گفت: با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی تبدیل این پل به زیرگذر و اصلاح آن باید انجام شود.

 

وی با اشاره به طرح کشاورزی 550هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری گفت: پروژه ای مشابه طرح 550 هزارهکتاری دراستان وجود ندارد و لازم است آب این طرح به طور کامل و برای 207هزار هکتار باقی مانده تأمين شود.

استاندار خوزستان با تأكيد بر لزوم توجه به پروژه های عمرانی در حال اجرا عنوان کرد:تا یک ماه آینده طرح آبرسانی غدیر برای شهرستان دشت آزادگان باید افتتاح شود.

گفتی است در ابتدای این دیدار دکتر احمدسیاحی معاون عمرانی استاندار باتشریح اقدامات انجام شده در این معاونت به بررسی  و ارایه گزارش  پیرامون موضوعاتی مانند محیط زیست ،ریزگردها،انتقال آب کارون ، ایمنی راه های استان و پروژه های شاخص عمرانی پرداخت.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment می گم این آقای خورشید چی می خواد تو تمام معاونت ها هستش.
comment
ستوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
comment
0
0
comment آقای استاندار لطفا مدیرای حوزه [...]رو تغییر بدین با این مدیرای موجود کار از پیش نخواهد رفت چون هیچکدوم از آقایون در حد و اندازه جایگاهی که اشغال کردن نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار