شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۳

ثبت نام طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع در مراكز بهداشتي اهواز آغاز شده و شهروندان مي توانند جهت ثبت نام در اين طرح تا پايان مرداد ماه به نزديكترين مركز بهداشتي محل سكونت خود مراجعه نمايند.

فرماندار اهواز با ذكر اين مطلب افزود شهروندان در اين طرح علاوه بر برخورداري از پزشك اختصاصي مي توانند از مزاياي ويزيت ، دارو و تزريقات رايگان در هنگام مراجعه به پزشك خانواده استفاده كنند.

فدعمی افزود كاهش هزينه هاي درماني و وقت ، استفاده از خدمات مشاوره اي ، تشكيل پرونده سلامت براي هر فرد از ساير مزاياي اين طرح است .

فرماندار اهواز افزودسرپرست هر خانواده مي تواند يكي از پزشكان همكار طرح در مركز درماني مربوطه را بصورت اختياري انتخاب نمايد.

وي خاطر نشان كرد در طي مراحل درماني افراد ارجاع به پزشك متخصص در صورت نياز با نظر پزشك خانواده صورت مي گيرد و از مراجعه بي مورد و بي هدف به پزشكان جلوگيري مي شود.

مهندس فدعمي افزود خدمات سلامت در اين طرح در سه سطح پزشك خانواده ، پزشك متخصص و پزشكان فوق تخصص انجام مي شود كه هزينه دارو و ويزيت و تزريقات در سطح اول رايگان و در سطح 2 و 3 نيز افزايش قابل توجهي خواهد داشت .

وي افزود بيماراني كه خارج از طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع مستقيما به پزشك متخصص و فوق تخصص مراجعه نمايند 100 درصد هزينه هاي تشخيص و درمان را بايد شخصا پرداخت نمايند.

فرماندار اهواز اظهار اميدواري نمود با اطلاع رساني همه جانبه و اجراي مطلوب اين طرح، گام مهمي در جهت اجراي عدالت در نظام سلامت و درمان و كاهش هزينه هاي درماني برداشته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار