شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری سه متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ سیدحسین تقی زاده دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مباترزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اظهار داشت:تیم های نامحسوس متشکل از دو اکیپ از پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزی تمامی تحرکات این شبکه را تحت نظر گرفته و محل های معامله، توزیع و مخفیگاه های آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ تقی زاده گفت:پس از شناسایی متهمان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در موقعیتی مناسب، ماموران موفق شدند در عملیات تعقیب و گریز ضمن توقیف خودروی پراید متهمان، هر سه عضو این باند را دستگیر کنند.

وی بیان داشت:در بازرسی از خودروی مذکور یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی شهرستان آبادان مبارزه قاطع با عوامل توزیع و فروش مواد مخدر را اولویت پلیس عنوان کرد و بیان داشت:دشمن شدیدترین مرحله جنگ نرم علیه کشور را در حوزه مواد مخدر به کار بسته است.

وی با توصیه به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان، از آنها خواست برای مقابله با این بلای خانمانسوز، موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مواد مخدر ، آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار