اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۶۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
حاشیه نگاری شوشان از افتتاح پل روگذر جواد الائمه
پل روگذر جواد الائمه که به عنوان یادمان شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است با حضور نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و مدیران شهری اهواز...
شوشان : پل روگذر جواد الائمه که به عنوان یادمان شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و مدیران شهری اهواز به بهره برداری رسید  و آیین افتتاح این پل ، حاشیه های مختلفی از جمله غیبت فرماندار اهواز و اشتیاق برای عکس سلفی با استاندار خوزستان به دنبال داشت.

  به گزارش شوشان ، غیبت ارزانی فرماندار اهواز در این مراسم تعجب برانگیز بود و در تماس خبرنگار شوشان با فرماندار ، وی گفت که عدم حضور در این مراسم علت خاصی نداشت به مسائل این روزهای تغییر مدیریت در استان بی ارتباط است. قابل ذکر است که ارزانی فرماندار اهواز در زمان استانداری مقتدایی و در مقطع تغییر چندین فرمانداران ، شایعه جداییش از تیم مدیریتی مطرح شده بود که با برکناری استاندار سابق ، به تعویق افتاد.

  مطرح شدن محمد صفری معاون فنی عمرانی شهردار اهواز به عنان گزینه اصلی شهرداری آبادان از دیگر حاشیه های این مراسم بود که رییس شورای شهر آن را عنوان کرد و از شهردار خواست با رفتن او از اهواز مخالفت کند.

  اکثر مسولین استان از جمله استاندار خوزستان، شهردار ، اعضای شورای شهر، آیت الله جزایری، آیت الله کعبی ، آیت الله شفیعی و بسیاری از مدیران مناطق مختلف شهرداری و ... در این مراسم چشمگیر بود.

  افتتاح پل شهدای مدافع حرم بسیاری از نگاه های ساکنین اطراف پل را به خود معطوف کرده بود زیرا بعد از مدت ها پلی در محله شان افتتاح شده که قرار است بار ترافیکی را از کم کند و موجب اتصال غرب به شرق اهواز شود.

  حضور مردم در کنار مسئولین هم جالب بود. برخی از شهروندان حضور مسئولین در مراسم را مغتنم شمردند و برای رفع مشکلات خود اقدام به دادن نامه به استاندار و شهردار کردند. عده ای از جوانان نیز تب سلفی شان گل کرده بود و گاه و بی گاه با حضور در کنار استاندار عکس سلفی می گرفتند.

  اعضای شورای شهر در این مراسم برای شهردار سنگ تمام گذاشتند در زمان سخنرانی بارها به خاطر تلاش های سیدخلف موسوی برای تکمیل و افتتاح پل ، تعریف و تمجید کردند

  پس از قیچی کردن روبان ، شریعتی استاندار و موسوی شهردار اهواز به بالای پل رفتند و شهردار اهواز مراحل تکمیل فاز دوم پل شهدای مدافع حرم را برای استاندار تشریح کرد و گفت که دو الی سه ماه دیگر فاز دوم پل جهت تردد بهتر وسایل نقلیه تکمیل خواهد شد.

  نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آیین بهره برداری روگذر جواد الائمه گفت که وضوعی که باید به آن اشاره داشته باشیم موضوع مترو است که خیلی طول کشیده است و حتی فاز اول آن به نتیجه نرسیده است، از این رو از شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین استاندار می خواهم این خواسته مردم را جامه عمل پوشانند و حداقل فاز اول آن را به نتیجه برسانند.

  حیدری عضو شورای شهر در این مراسم با بیان اینکه در سال های اخیر شهرداری اهواز از اعتبارات دولتی محروم بوده است اظهار کرد: طرح های عمرانی شهر اهواز اعم از زیرگذر شریعتی و پل ولایت با استفاده از درآمدهای شهرداری در حال اجراست.

  شریعتی استاندار خوزستان نیز در این مراسم گفت که برای بقای اهواز در جمع کلانشهرها نیاز است که به خدمات شهری، فرهنگ و آموزش شهروندی توجه بیشتری شود. شریعتی با اعلام آمادگی برای کمک به شهرداری اهواز در بهبود چهره شهر، از شورای اسلامی شهر اهواز خواست که در آخرین سال عمر شورا، طرح های نیمه تمام را تکمیل کنند.

































comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
محمد منتظر قائم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
1
comment ای خدا به چه روزی افتاده ایم که برای افتتاح یک پل کل مسئولین استان جمع شده اند. ای وای بر ما
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
0
comment شوشان ،،، شهردار حتی شما را هم خریده ، با دو پل در طول سه سال شهردار کلان شهر اهواز بودن هنر نیست ، چرا بی خود بزرگ نمایی می کنی ، بهر قیمتی نباید نان خورد ، باید نان حلال و بازو و روراستی و صداقت را خورد
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
1
comment احتمالا جناب فرماندار برای تعطیلات عید نزد خانواده خود درشهر زیبای شیراز تشریف دارند!!!!!
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
2
comment هزینه ساخت این پل از درامد های فروش تراکم سرسام اور در مناطق کیانپارس گلستان زیتون کارمندی و..... به دست امده است و تقییر کاربری های بدون حساب و کتاب از فضای سبز به مسکونی تجاری ها و بلند مرتبه ساری های بد قواره که تا چند سال دیگر شاهد معضل ترافیک سنگین و بحران و ناامنی و و کمبود فضای سبز در این مناطق که رمانی از بهترین مناطق مسکونی بودن میشویم هر چند که در حال حاضر هم این معضل وجود دارد .شهرداری و شورا جهت حل مشکل ترافیک به جای تعریف پروژهایی که جنبه تبلیغابی دارد به اتمام پروژه مترو کمک کند که بیش از ده سال یر رمین مانده است چه لزومی به ساخت پل چهار شیر هست وقتی حتی یک خط منرو هم راه نیفتاده است در کلان شهری که از حداقل امکانات از قبیل وسیله نقلیه عمومی فضای سبز برخوردار است حتی معضل اب گرفتگی خیابان ها در زمستان و نابسامانی سیما منظر شهری و کنده کنده کاریهای اسفالت ها که به حال خود رها مانده اند و پر شدن کوچه پس کوچه های شهر و زمین های خالی از نخاله های ساختمانی و زباله و عدم رسیدگی شهرداری به این مشکلات .نعریف این پروژهها موضوعیت ندارد......به دلیل سومدیریت و عدم دانش حداقل در مدیریت شهری و شهرسازی تا چند سال دیگر شاهد تبدیل شدن اهواز به یک شهر بی هویت
خواهیم بود ....شوشان شما هم کمی
این معظلات فوق الذکر را به تصویر بکش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
comment
1
5
comment سلام تا حالا هر چه در باره سایت شما و انجام سانسور کامنت ها می گفتند رو یک تهمت میدونستم ولی الان به من ثابت شد که شما کامنت هایی را که در خصوص شفاف سازی و انتقاد از عملکرد شهرداری می باشد را چاب نمی کنید ...علتش را ؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
comment
0
1
comment شوشان کامنت های قبلی در خصوص انتقاد به عملکرد شهرداری را هم درج کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار