شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
توضیحات روابط عمومی دانشگاه چمران اهواز
برخی دوستداران وی با تشکیل کمپینی سعی در القاء این مسئله‌دارند که پروفسور شهنی کرم زاده از سمت خود عزل شده است..

شوشان: در روزهای اخیر خبر استعفای پروفسور امیدعلی شهنی کرم زاده عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز از سمت رییس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر این دانشگاه، واکنش‌هایی را در فضای مجازی از سوی دوستداران این چهره ماندگار کشور به دنبال داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، پروفسور شهنی کرم زاده خود در مصاحبه ای عنوان کردند که مدتی پیش استعفا کرده اند و با مشورت وی دکتر چینی پرداز که ایشان نیز از چهره های برتر علمی کشور هستند به سمت رییس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر منصوب شدند.  از سوی دیگر عده‌ای درصدد هستند این مسئله را عزل ایشان  از ریاست دانشکده عنوان کنند.

دکتر شهنی کرم زاده در توضیح این موضوع بیان کردند برای این‌که بتوان وقت بیشتری را به دانشجویان دوره دکتری اختصاص دهم، حدود چهار ماه پیش استعفای خود را از سمت مدیریت دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر به رییس دانشگاه شهید چمران اهواز تحویل داده‌ام.

با توجه به اینکه مدت دو سال مدیریت ایشان نیز در سمت رییس دانشکده به پایان رسیده است لذا با نظر این چهره علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، پرفسور رحیم چینی پرداز از دیگر چهره های شاخص علمی کشور، رئیس جدید دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه منصوب شد.

اما در این میان به نظر می‌رسد برخی دوستداران این استاد فرزانه و اندیشمند به سخنان ایشان وقعی نمی نهند و با تشکیل کمپینی سعی در القاء این مسئله‌دارند که پروفسور شهنی کرم زاده از سمت خود عزل شده است، حال‌آنکه همگان می‌دانند ایشان در دانشگاه شهید چمران اهواز از جایگاه والایی نزد مدیران دانشگاهی در دوره‌های مختلف برخوردار بوده و است. 

بی شک حضور این استاد فرهیخته و علمی کشور در این دانشگاه مایه مباهات دانشگاهیان، دوستداران علم و مردم استان خوزستان خواهد بود و همچنان که ایشان بیان داشتند هدفشان از این استعفا حضور پررنگ‌تر در کنار دانشجویان مقاطع بالاتر است و پذیرش نخستین دانشجوی پسادکترا از سوی ایشان در دانشکده علوم ریاضی گواهی بر این گفته است.

دانشگاه شهید چمران اهواز به‌عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور به مدد تلاش‌ها و ممارست‌های استادانی همچون پروفسور کرم زاده تلاش داشته است با آموزش دانش‌آموختگان خود و تولید علم و انجام پژوهش به درور از مسایل سیاسی و قومی به تعالی جامعه کمک نماید و این تلاش نیز حاصل ازخودگذشتگی استادانی است که سالها خود را وقف جوانانی کرده‌اند که آینده‌سازان کشور هستند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
comment
0
0
comment بابا دست برداريد مثل استعفاي مقتدايي حتما
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
comment
1
2
comment ؟؟؟!!!! دکتر خواه !! ریاست چمران از چه می هراسید از انتقادات تیز دکتر کرم زاده؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
comment
0
2
comment بله درسته دکتر هیچ گاه استعفا نداده بلکه حکم 2 ساله ریاست ایشان پایان یافته و دیگر تمدید نشده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار