خوزستان در هفته ای که گذشت اتفاقات مختلفی به خود دید که طبق روال سابق ، "شوشان " هر شنبه تحت عنوان " خوزستان در هفته ای که گذشت " این قبیل اخبار را در یک جا منتشر می کند.

"> از کتک کاری امدادگر شوشتری تا انتصاب حویزاوی
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰

خوزستان در هفته ای که گذشت اتفاقات مختلفی به خود دید که طبق روال سابق ، "شوشان " هر شنبه تحت عنوان " خوزستان در هفته ای که گذشت " این قبیل اخبار را در یک جا منتشر می کند.

 

 

 

انتصاب حویزاوی در حج و زیارت / حکم بقایی برای رییسی / یک شهرستان جدید در خوزستان / کتک کاری امدادگر شوشتری / بلاتکلیفی شورای شهر خرمشهر / سرانجام قاتل وکیل آبادانی ؟ / حائری با یک سمت جدید/ حکم فلاحی در اندیمشک / ابقا دبیر منطقه شش دانشگاه آزاد / استاندار نمونه شد/ محرومیت هندیجان و نداشتن اداره میراث / برادر سردار هاشمی سمت گرفت / انتصاب جدید در دزفول / درخشش معلمان خوزستانی / و ....


در هفته ای که گذشت : با حکمی از سوی سید احمد موسوی رئیس سازمان حج و زیارت کشور، عبدالامام حویزاوی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی - کاربردی حج و زیارت استان خوزستان منصوب شد.عبدالامام حویزاوی که آخرین بار رئیس یکی از ناحیه های آموزش و پرورش شهرستان اهواز بود یکی از فعالان اعزام حجاج استان خوزستان به مکه و مدینه به شمار می رود.


در هفته ای که گذشت : با حکم معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی مدير عامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد.  این مراسم با حضور بهروز حسینی فر سرپرست سابق منطقه آزاد اروند، محبت رئیسی مدیرعامل جدید منطقه، عليرضا موحدی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، جعفر آهنگران مشاور امور مناطق ویژه، برگزار شد.


در هفته ای که گذشت : هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط کشوری مصوب 1362 با ایجاد شهرستان آغاجاری به مرکزیت شهر آغاجاری از ترکیب بخش‌های مرکزی به مرکزیت شهر آغاجاری و جولکی به مرکزیت روستای جولکی از ترکیب دهستان‌های سرجولکی و آب باران در تابعیت استان خوزستان موافقت کرد.


در هفته ای که گذشت : شامگاه 27 تيرماه امسال بيماري به دليل تصادف در حالت كما  در بيمارستان خاتم الانبياء شوشتر پذيرش شد كه پس از گذشت 35 دقيقه  به اهواز اعزام شد اما پس از وخامت حال وي در مسير و دو بار ايست قلبي، مجددا بيمار به شوشتر منتقل شده و  تحت مداوا قرار گرفت اما بار ديگر به بيمارستان گلستان اهواز اعزام شد. اما همراهان بيمار به گمان اينكه  بيمار  فوت كرده جلوي آمبولانس را  گرفته و اقدام به ضرب و شتم امدادگر كردند.


در هفته ای که گذشت : رئیس شورای شهر خرمشهر از بلاتکلیفی سه ماهه این شورا خبر داد گفت: بلاتکلیفی شورای شهر خرمشهر ناشی از سرپیچی برخی اعضای این شورا از قانون است. با بلاتکلیفی شورای شهر خرمشهر، مشکلات مردم چندین برابر افزایش یافته و تنها ضرر را در این قضیه شهروندان متحمل می‌شوند.


در هفته ای که گذشت : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان با اشاره به قتل وکیل آبادانی گفت: دو ملیتی بودن قاتل وکیل آبادانی هیچ‌گونه تأثیری بر حکم وی ندارد.اصغر مهرنیا اظهار کرد: همان‌طور که وعده داده بودیم قرار است که دادگاه کیفری استان خوزستان را در شهرستان آبادان تشکیل داده و به پرونده قتل وکیل آبادانی پایان دهیم.


در هفته ای که گذشت : طي حكمي از سوي سيد جعفر حجازي استاندار خوزستان حسن حائري مديركل امور اجتماعي استانداري خوزستان با حفظ سمت به عنوان رئيس جديد كميته تخصصي فرهنگي و تبليغات كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز خوزستان معرفي و از زحمات، تلاش و فعاليت هاي آقاي مهندس عمران حيدري مديركل صدا و سيماي خوزستان و رئيس پيشين اين كميته با اهداي لوح قدرداني شد.


در هفته ای که گذشت : مدیر کل پزشکی قانونی استان خوزستان از فوت 313 نفر در استان بر اثر تصافات رانندگی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.سید فرزاد حسینی اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال 313 نفر بر اثر تصادف فوت کردند که از این تعداد 85 نفر زن و 228 نفر مرد بودند.


در هفته ای که گذشت : معلمان خوزستانی خوش درخشیدند. در همین زمینه مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان گفت: یک دبیرخوزستانی رتبه سوم کشوری مسابقات آنلاین زبان انگلیسی را کسب کرد.رحمان فلاحی اظهار داشت: ندا عشیری دبیر شهرستان شوش دانیال نبی (ع) رتبه سوم کشوری مسابقات آنلاین کتابخوانی درس زبان انگلیسی را از آن خود کرد.


در هفته ای که گذشت : با توجه به ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی با راه و ترابری در دزفول نیز این دو اداره رسما به صورت مدیریت واحد در آمد.در این تویع و معارفه از زحمات مهندس جواد خیاط به عنوان مدیر مسکن و شهرسازی دزفول قدردانی گردید و مهندس منصور نظریان که پیشتر به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری دزفول منصوب شده بود به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول معرفی گردید.


در هفته ای که گذشت :  عارف هاشمي برادر سردار هاشمي به سمت رئيس دانشگاه صنايع و معادن ايران در اهواز منصوب و طي مراسمي معرفي شد. اين دانشگاه با مجوز وزير علوم راه اندازي شده است.


در هفته ای که گذشت : فرماندار هندیجان گفت: به دلیل نداشتن مجوز استخدام نیرو نمی‌توانیم اداره میراث فرهنگی هندیجان را راه‌اندازی كنیم. هندیجان با وجود مناطق مختلف گردشگری به اداره میراث فرهنگی نیاز دارد. هر چند اداره میراث فرهنگی كل هم پی‌گیر این موضوع است؛ این شهرستان به دلیل نداشتن مجوز استخدام نیرو از داشتن اداره میراث فرهنگی بی‌بهره است.


در هفته ای که گذشت : لفته منصوری مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان از انتخاب استاندار خوزستان به عنوان استاندار نمونه در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.


در هفته ای که گذشت : دكتر پرويز عسكري دبير منطقه شش سما دانشگاه آزاد اسلامي (استان خوزستان) در سمت خود ابقا شد.سيد مهدي مير شمسي معاون دانشگاه و رئيس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامي در حكمي، دكتر پرويز عسكري معاون سما دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز و همچنين دبير منطقه شش سازمان سماء را در سمت خود ابقا كرد.


در هفته ای که گذشت : طی حكمی از سوی 'رحمان فلاحی' مدیر كل آموزش و پرورش استان خوزستان رییس آموزش و پرورش اندیمشك منصوب شد. پژوهش پیش از این مسوولیت آموزش و پرورش شهرستان رامشیر را عهده دار بوده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار