شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان از كشف 5 كیلو و 990 گرم ماده مخدر شیشه در دو عملیات مجزا در 48 ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد .

سردار محمد رضا اسحاقی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی خوزستان در 48 ساعت گذشته در دو عملیات جداگانه مقدار 5 كیلو و 990 گرم ماده روان گردان شیشه را كشف كردند.

وی از كشف 5 كیلو و 590 گرم شیشه در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام كارهای اطلاعاتی بر روی یك باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه و اطلاع از ورود مقادیر از آن به استان موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سردار اسحاقی افزود:ماموران پلیس پس از اطلاع كامل از زمان و مسیر حركت این باند ،به صورت نامحسوس خودروی حامل اعضای باند مذكور را شناسایی و در یك اقدام غافلگیرانه خودرو را متوقف كردند.

این مقام مسوول در ادامه بیان داشت:ماموران پلیس در بازرسی از خودروی مذكور مقدار 5كیلو و 590 گرم شیشه كشف كردند.

فرمانده انتظامی خوزستان از كشف مقدار 400 گرم شیشه توسط ماموران پلیس راه خوزستان در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت:در پی حضور یك راننده تاكسی به پلیس راه اهواز اندیمشك مبنی بر مشكوك بودن به دو مسافر وی افسر نگهبان وقت پلیس راه جهت بررسی موضوع به سمت خودرو مذكور حركت كرد.

وی در ادامه افزود:دو نفر مسافر پس از مشاهده افسر پلیس كه به سوی آنان در حال حركت بود با استفاده از شرایط جوی و محیطی از محل اقدام به فرار نمودند و ماموران پلیس پس از بازرسی از محوطه اطراف مقدار 400 گرم شیشه كه توسط دو نفر مسافر به زمین رها شده بود را كشف كردند.

سردار اسحاقی در خاتمه با اشاره به دستگیری 5 نفر سوداگر مرگ در عملیات اول خاطر نشان كرد:تلاش برای شناسایی و دستگیری دو نفر مسافر همچنان ادامه دارد و متهمان دستگیر شده با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار