شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
شوشان: رئیس کمیته امداد ایذه از پرداخت هزینه‌های بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

محمدرضا پرویز پور  اشاره به پرداخت هزینه‌های بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و تحت پوشش و مجریان طرح‌های اشتغالی اظهار کرد: این طرح جزو برنامه‌های توانمندسازی مددجویان به حساب می‌آید و از این روش برای خارج شدن تدریجی مددجویان از زیر پوشش استفاده می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت حق بیمه 478 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش افزود: این مبلغ به‌حساب تامین اجتماعی واریز شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایذه با اشاره به تاثیر بیمه در وضعیت درمانی افراد تحت پوشش خاطرنشان کرد: وارد شدن بیمه به کار درمان افراد تحت پوشش یک تحول بزرگ را در کم کردن هزینه‌های درمانی، توانمندی آنها و تقویت اقتصاد به‌عمل آورد.

پرویز پور با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها برای محقق شدن عدالت اجتماعی، ایجاد امنیت و فقر‌زدایی است تصریح کرد: عوامل ذکر شده از با اهمیت‌ترین تاثیرات بیمه برای مددجویان این نهاد است که به‌صورت برنامه‌ریزی شده در حال انجام شدن است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات برای رفع مشکلات آب برخی از مددجویان گفت: به منظور ذخیره‌سازی آب، تعداد 20 مخزن یک هزار لیتری خریداری و در اختیار نیازمندان تحت پوشش قرار گرفت.

پرویز پور در پایان عنوان کرد: این مخازن بیشتر برای مناطق دور دست و صعب‌العبور در نظر گرفته شد و ارزش آنها 50 میلیون ریال بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار