شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵

مرغ منجمد به علت پاره ای مشكلات و ناهماهنگی ها ، روز دوشنبه در سطح مراكز مجاز عرضه این ماده غذایی در استان خوزستان توزیع نشد.

بسیاری از شهروندان كه در گرما و شرجی برای خرید و تهیه این كالا به مراكز عرضه مرغ منجمد مراجعه كردند با بسته بودن این مراكز رو به رو شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید توزیع نشدن مرغ منجمد در استان خوزستان ، علت آن را تاخیر در رسیدن محموله های مرغ منجمد به استان خوزستان اعلام كرد.

'امیرحسین نظری' افزود: مرغ منجمد در یك ماه اخیر طبق برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان توزیع شد و مشكل خاصی نیز وجود نداشته است.

وی تصریح كرد: توزیع مرغ منجمد در استان خوزستان از ساعت 18روز دوشنبه (امروز) در كانكس های ویژه در سطح استان به طور مجدد شروع خواهد شد.

قیمت مرغ منجمد در استان خوزستان 53هزار ریال است.

توزیع مرغ كشتار روز، دوشنبه در بسیاری از مراكز عرضه این كالا در كلان شهر اهواز هر كیلوگرم 50هزار ریال به فروش رفت كه سه هزار ریال بیشتر از قیمت مصوب اعلام شده ازسوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان بود.

مراكز مرغ كشتار روز در اهواز به علت اختلال در توزیع مرغ منجمد با تشكیل صف های طویل رو به رو بود.

حدود 80درصد مرغ مصرفی استان خوزستان از مناطق و استان های همجوار تامین می شود.

صنعت مرغداری در استان خوزستان در شرایط نامناسب جوی و گرمای شدید از رونق برخوردار نیست و بیشتر مرغداری ها در شمال استان و مناطق شرقی و خنك استان متمركز می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار