اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

شوشان : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل زندان های خوزستان گفت: فرایندهای خدمات و کار باید در همه بخشها ترسیم و کارکنان مستمرا پیرامون‌ شیوه اجرای آن توجیه شوند.

حمزه بروجنی در بازدید پس از ساعات اداری خود از کانون اصلاح تربیت اهواز با بیان مطلب فوق به پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان افزود: بحمد ا... شیوه انجام وظایف و خدمت در کار سخت زندان که کاری توقف ناپذیز و جاری طول ۲۴ ساعته شبانه روز است، مطلوب و کیفی است بنابر این با هدف پایداری کیفیت کار و خدمت و از طرفی آشنایی متصدیان مشاغل و برخورداران از خدمات فرایندهای نموداری  تهیه و بزودی برای یکسانسازی خدمات در تمام زندانهای تابعه، به واحدها و ادارات ابلاغ میگردد.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاران  پر تلاش زندانها  گفت: هم در دیدگاه و شیوه مدیریتی مدیرکل زندانهای استان و هم در اولویت های اساسی سازمانی،  حفظ و نگه داشت منابع انسانی به عنوان اساسی ترین رکن سازمانی و عامل خدمت رسانی و تحقق  رسالت آن که اصلاح مجرمین است، همواره مورد توجه قراردارد از این رو بناداریم مظاهر تکریم  ارباب رجوع و حفظ و ارتقای کارایی منابع انسانی را بشکل کلاسیک و نظامند ارتقاء دهیم.

معاون اداره کل زندانهای خوزستان همچنین با اشاره به بازدید خارج از وقت اداری و شبانه خود از  کانون اصلاح و تربیت اهواز، بررسی وضعیت واحدهای اندرزگاهی، وضعیت امنیت و میزان دقت و هوشیاری کارکنان در انجام وظیفه، تکریم و حفظ حرمت  و رعایت حقوق شهروندی مهرجویان ؛ وضعیت خوابگاه های بدو ورود،  وضعیت پرسنل و نحوه خدمات رسانی به همکاران، بازدید از وضعیت آشپزخانه با محوریت نحوه ارایه خدمات و  کیفیت پخت بر اساس اقلام تحویلی را از دیگر اهداف این بازدید برشمرد و از تسری آن به سایر زندانها و جلسات توجیهی متعاقب آن برای پایداری کیفیت خدمات خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار