اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
دانشگاه علوم پزشکی دزفول با هدف تأمین و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خود نیازمند جذب ۵۵ پزشک متخصص است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: دانشگاه علوم پزشکی دزفول با هدف تأمین و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خود نیازمند جذب ۵۵ پزشک متخصص است.

مهرداد کلانتریان اظهار داشت: امسال و با هدف توسعه حوزه بهداشت و درمان خدمات گسترده‌ای در دانشگاه علوم پزشکی دزفول طراحی و به اجرا خواهد رسید.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها با هدف توسعه و رشد خدمات حوزه بهداشت و درمان و افزایش شاخص‌های حوزه سلامت و نیز تقویت زمینه رضایتمندی عمومی به اجرا خواهد رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول در تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی شهرهای شمالی استان، نقش مهم و مؤثر دارد و به همین جهت باید برای توسعه خدمات این حوزه تلاش‌های بیشتری انجام داد.

وی گفت: با توجه به این موضوع، جذب پزشک متخصص در رشته‌های مختلف درمانی یک نیاز مهم بوده که برای رفع و تأمین نیازهای این حوزه باید برنامه‌ریزی کرد.

کلانتریان بیان کرد: به همین جهت، نیاز دانشگاه علوم پزشکی دزفول به جذب 55 پزشک متخصص تعیین و هدف گذاری شده است.

وی افزود: این پزشکان پس از جذب و آغاز فعالیت خود در بیمارستان‌های دزفول، شوش و گتوند مشغول به خدمت خواهند شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: بررسی وضعیت نیروهای موجود، اعلام ماندگاری آن‌ها، بررسی درخواست‌های ارسالی از واحدهای تحت پوشش و نظریه امکانات و شرایط آن‌ها جهت جذب نیرو و نیز تصمیمات نهائی مربوط به این موضوع، اتخاذ گردیده و در موعد مقرر روند آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی دزفول، تأمین امکانات رفاهی و مسکن نیروهای جدید تحت قرار داد این دانشگاه بوده که مراحل مورد نظر آن اجرایی و آغاز شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار