شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
برخی فکر می کنند مردم خوزستان ناآرام هستند و نزاع دارند ولی اصلا اینگونه نیست. در مورد قتل آخرین آمار را در ذهن ندارم ولی خوزستان استان ۲۵ کشور از نظر ضرب و جرح و نزاع است.
 شوشان: مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: این استان رتبه ۲۵ کشور را از نظر ضرب و جرح و نزاع داراست.

سید فرزاد حسینی ظهر امروز شنبه در آئین کلنگ زنی سردخانه عمومی کلانشهر اهواز اظهار کرد: تشکر ویژه ای از شهردار و رئیس سازمان آرامستان ها دارم چون یکی از نیازهای اساسی کلانشهر شهرستان اهواز سردخانه عمومی است. متاسفانه این شهرستان تنها مرکز استانی در کشور است که سردخانه عمومی ندارد.

وی اضافه کرد: در نتیجه نداشتن سردخانه عمومی باید جسد افرادی که به علت های طبیعی مثل سکته فوت می کردند را در سردخانه های بیمارستان یا پزشکی قانونی نگهداری می شدند، بعد بازماندگان به دادگستری اعلام فوت می کردند که این روند هم باعث تاخیر در دفن اجساد می شود و هم سیستم قضایی را با پرونده هایی مواجه می کرد که برای تشکیل آنها الزامی وجود نداشت.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان تصریح کرد: با راه اندازی این سردخانه شهروندان اگر فوتی با علت های طبیعی داشتند دیگر لزومی ندارد به سیستم قضایی مراجعه کنند. جسد را به سردخانه عمومی می آورند و پزشک ما معاینه می کند و اگر خدایی نکرده مسئله حادثه ای و یا جنایی باشد آن را به سیستم قضایی ارجاع می کنند و در غیر این صورت همینجا جواز دفن با سرعت زیادی صادر می شود.

حسینی ادامه داد: با چنین سردخانه ای که به قبرستان نزدیک است از ترافیک و هزینه هایی که برای انتقال اجساد به مردم تحمیل می شود نیز جلوگیری می کنند. بنابراین همه خدمات و رفاه این پروژه به مردم اهواز برمی گردد.

وی همچنین عنوان کرد: علل اصلی مرگ و میر در خوزستان هر سال جابه جا می شود ولی یکی از علل اصلی بحث تصادفات و علت بعدی نیز سکته قلبی است که امروزه در تمام دنیا خیلی شایع شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان در پایان گفت: برخی فکر می کنند مردم خوزستان ناآرام هستند و نزاع دارند ولی اصلا اینگونه نیست. در مورد قتل آخرین آمار را در ذهن ندارم ولی خوزستان استان ۲۵ کشور از نظر ضرب و جرح و نزاع است.

برچسب ها: نزاع ، قتل ، خوزستان ، آمار
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
comment
0
0
comment خوزستانیها دلشون رحم داره آدمای انتقام جوییی نیستن ،استانهای دیگر نمیخوام نام ببرم که خیلی هم معروفند ادعای فرهنگشون هم میشه اگر باهاشون حرف بزنی چاقو رو می بینی روگلوت گذاشتن ،یا استانهایی دیگری را میشناسم که مردمش از پشت بهت خنجر میزنند با اسید پاشی اینجور چیزا دشمنی میکنند، با چشم خودم کینه جویی های مردم استانهای دیگر را دیدم باهاشون زندگی کردم . بعضی از استانها هم هستن که خیلی متحجر هستن ویرخی دیگر زیادی بی بتدوبار و ادعای با کلاسی شون میشه
واسه همینه اینه که میگن هر کس خوزستان می یاد خاکش میگیره در واقع مردم مهربونی دارند که هر کس خوزستان می یاد دلش نمیخولد برگرده به دیارش
ای کاش مردمش مهاجرت نمیکردن و به خوزستان رسیدگی میشد آبادی و مردمش دوباره بر میگشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار