شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مدیر آموزش و پرورش شاوور از ارتقای رتبه آموزشی مدارس روزانه این منطقه در سال تحصیلی 95-94 به رتبه 5 استانی خبر داد.
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، سید جلال نژاد فاضل با اشاره به ارتقای 28 رتبه ای منطقه شاور در بین 41 منطقه آموزشی خوزستان گفت: امسال در امتحانات نهایی پایه سوم رشته  نظری که در 11 حوزه امتحانی برگزار شد، شاور توانست با کسب میانگین نمره 10.75 صدم به رتبه پنجم استانی ارتقا پیدا کند.

نژادفاضل یکی از مهمترین عوامل موفقیت و ارتقای رتبه را تقویت روحیه مشارکت جمعی فرهنگیان، خانواده ها و دانش آموزان دانست و افزود: برنامه ها و طرح های زیادی در طول سال تحصیلی و تا پایان امتحانات نهایی برای 4 هزار و 894 شرکت کننده امتحانات نهایی در منطقه انجام شده است که نمونه آن اعتکاف علمی 60 دانش آموز رشته ریاضی در شبانه روزی در ایام امتحانات، سازماندهی بهینه نیروها و استفاده از افراد مجرب برای تدریس در پایه سوم و قدردانی از دانش آموزان تلاشگر است.

وی تشکیل کمیته نظارت بر امتحانات مستمر را از دیگر عوامل موفقیت منطقه دانست و گفت:برگزاری کارگاه های آموزشی برای دبیران و معلمان، برگزاری کلاس های فوق برنامه در قالب طرح خیرین آموزشی، دعوت از مولفان کتب درسی و برگزاری همایش های تخصصی برای دانش آموزان از جمله برنامه هایی بود که در شاوور انجام شد.

لازم به ذکر است حدود 14 هزار و 300 نفر دانش آموز تحت پوشش یک هزار و 142 معلم در منطقه شاور مشغول تحصیل هستند.
گفتنی است رتبه های اول تا پنجم آموزشی مدارس روزانه در استان خوزستان متعلق به مناطق گتوند، اروندکنار ، زیدون و شوشتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار