اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۲۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
استاندار خوزستان: برخی کارها در استان با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد / جلسات فرمالیته و کلیشه‌ای هیچ نتیجه‌ای برای جامعه ندارد
در حال حاضر مدیران در حال ارزیابی هستند. من باید با دولت همسو باشم و مدیران نیز باید با دولت همسو باشند.
 استاندار خوزستان گفت: برخی کارهایی که در استان انجام می‌شود با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمق مسأله و مشکلاتی که اعتیاد به مواد مخدر در جامعه به وجود آورده است، برای مدیران اجرایی در استان جا نیفتاده است و یا به آن حد که باید باشد، به این موضوع توجه و اهمیت داده نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: به همین جهت من از منتقدان اول مدیران اجرایی دولت در استان هستم و از آن‌ها خواستم که اهمیت موضوع را درک کنند و وقت کافی را به این امر اختصاص دهند و برنامه‌های کارشناسی تدوین کنند تا نتایج ملموسی در مبارزه با مواد مخدر در جامعه احساس کنیم.
 
استاندار خوزستان گفت: جلسات فرمالیته و کلیشه‌ای هیچ نتیجه‌ای برای جامعه ندارد و تنها وقت مسئولان را می‌گیرد.
 
شریعتی در خصوص احتمال تغییر مدیران استان گفت: در حال حاضر مدیران در حال ارزیابی هستند. من باید با دولت همسو باشم و مدیران نیز باید با دولت همسو باشند. به عبارتی دیگر مدیران باید با سیاست دولت همسو باشند و نه با من. بنده احساس می‌کنم که برخی کارهایی که در استان انجام می‌شود با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد.
 
وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که روش‌ها را اصلاح کنیم، با تغییر چیزی حل نمی‌شود اما اگر اصلاح نشد روند بعدی تغییر است. تلاش این است که روند کار به نحو مطلوب اصلاح و عملیاتی و تحت سیاست‌های دولت تدبیر و امید و سیاست‌های شخص رییس جمهور عملیاتی شود.
 
استاندار خوزستان در پاسخ به این‌که رویکرد مدیریت در خصوص جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه کارون چه خواهد بود، گفت: کمیته صیانت از آب و محیط زیست استان تشکیل خواهد شد و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.
 
شریعتی خاطرنشان‌کرد: کمیته صیانت از آب و محیط‌زیست نخستین کارگروهی خواهد بود که در دوره مدیریت جدید راه‌اندازی می‌شود. این امر به دلیل اهمیت موضوع برای استان و مردم استان است. قطعا محیط زیست و کارون از اولویت‌های مدیریت استان خواهد بود و ذهن بنده را درگیر کرده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مهندسان آب
|
-
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
comment
0
0
comment اگر میخواهند به الویت اول استان یعنی کارون و محیط زیست رسیدگی کنند باید چیدمان و صف بندی مانند استان اصفهان داشته باشند
استاندار از بخش آب
معاون استاندار از بخش آب
کمیته آب فوق فعال در بخش خصوصی و اتاق بازرگانی
همراهی دانشگاه در بخش آب
همراهی رسانه ها در بخش اب و ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
comment
0
0
comment دکتر جان ما به شما امیدواریم با کوتاه آمدن ناامیدمان نکن
دکتر جان توجه و اهمیت به مشکلات مردم باید ملاک ارزیابی سریع و تغییر قرار گیرد نگو اصلاح که کار از این حرف ها گذشته در مورد مصالح مردم با اما و اگر حرکت کنی عمر اثر بخشی شما گذشته و افسوس باقی خواهد ماند
تغییر/تغییر/تغییر/بر اساس رضایت یا عدم رضایت مردم از عملکرد سازمانها و ادارات نه ارایه گزارش مدیر از شاهکارهایش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
comment
0
0
comment آقای دکتر با مردم هماهنگ باشید نه جای دیگر
شما را اصرار های مردمی استاندار کرد نه انتصاب فارغ از لابی مردمی
پس فقط با مردم هماهنگ باشید تا پایدار باشید و مؤثر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار