همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار و با حضور آیت ا... موسوی جزایری، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز ، "محمد خطیب" به عنوان "روزنامه نگار فرهیخته بسیجی" معرفی شد.

"> محمد خطیب «روزنامه نگار فرهیخته بسیجی» معرفی شد
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار و با حضور آیت ا... موسوی جزایری، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز ، "محمد خطیب" به عنوان "روزنامه نگار فرهیخته بسیجی" معرفی شد.

با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛ محمد خطیب «روزنامه نگار فرهیخته بسیجی» معرفی شد.

همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار و با حضور آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز از "محمد خطیب" به عنوان "روزنامه نگار فرهیخته بسیجی" تجلیل کرد.

در این مراسم که در بیت امام جمعه شهرستان اهواز و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، لوح تقدیر "روزنامه نگار فرهیخته بسیجی" توسط نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به محمد خطیب اهدا شد.

در بخشی از لوح تقدیر سرهنگ پاسدار محسن نظرپور فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز خطاب به محمد خطیب آمده است: حرکت ارزشمند جناب عالی در جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) در تقدیم لوح سپاس تان به خانواده «شهید جوان» سردار هور سرلشکر پاسدار حاج علی هاشمی که از سویی نشانگر زنده بودن یاد و خاطره شهدا در نسل سوم انقلاب و از سوی دیگر مبین ارادت و پیروی این نسل افتخار آفرین از آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح اش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز است، ستایش نموده و این لوح تقدیر را به عنوان «روزنامه نگار فرهیخته بسیجی» تقدیم حضور شما می نمایم.

گفتنی است؛ " محمد خطیب" همچنین جایزه نقدی خود در جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) را برای آزادی زندانیان جوان دارای جرایم مالی کوچک به ستاد دیه استان اهدا کرد.

«خطیب» سال گذشته موفق به کسب مقام نخست هجدهمین جشنواره بین اللملی مطبوعات و خبرگزاری ها ی کشور شد و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر، جایزه نقدی 50 میلیون ریالی و بورسیه تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی توسط مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

«خطیب» که حدود یک دهه فعالیت مستمر رسانه ای و مطبوعاتی و گذراندن دوره های تخصصی خبر و ارتباطات در دانشکده خبر را در کارنامه خود دارد، دانش آموخته كارشناسي علوم ارتباطات اجتماعي (روزنامه نگاري) و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است. وی تاکنون در شماری از روزنامه ها و هفته نامه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در عناوین مختلفی چون"نویسنده"، "خبرنگار"، "دبیرتحریریه"، "سردبیر و سرپرست" فعالیت داشته که از آن جمله می توان به روزنامه های «جوان»،«جمهوری اسلامی»،«راه مردم»،«وطن امروز» و «خراسان» اشاره کرد. وی همچنین صاحب نظر در عرصه هاي جنگ نرم، حراست از افكار عمومي و پژوهشگر رسانه می باشد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار