اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
دکتر لک در یازدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:
جلسه‌ای مختص خوزستان در مرداد ماه برگزار گردد و مسایل و مشکلات واحدهای دانشگاهی به صورت مستقیم با ریاست عالی دانشگاه مطرح گردد


شوشان: یازدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور دبیر هیات امنای استان و روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و جمعی از مسئولین دبیرخانه استان خوزستان در سالن کنفرانس واحد امیدیه برگزار گردید.

به گزارش شوشان ، دکتر شهرام لک دبیر هیات امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان در خصوص جذب رشته‌های جدید در دانشگاه‌های استان گفت: در دبیرخانه هیات امنای استان تلاش‌های خوبی در خصوص پرونده‌های مربوط به جذب رشته‌ها صورت گرفته است. وی تامین هیات علمی در برخی واحدهای دانشگاهی را با جابه جایی هیات علمی در واحدهای استان میسر دانستند و با توجه به محدودیت زمان و همچنین دشواری فرآیند جذب رشته، تلاش بیشتری در خصوص تکمیل ‍‌پرونده‌های مربوط به رشته¬های مورد نیاز واحدها را خواستار شدند.

 دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان پیرامون مسایل و مشکلات واحدهای دانشگاه‌های استان گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته مقرر گردیده است که جلسه‌ای مختص استان خوزستان با حضور ریاست عالی دانشگاه، دکتر میرزاده و دبیر هیات امنا و روسای واحدهای دانشگاهی استان در مرداد ماه برگزار گردد و مسایل و مشکلات واحدهای دانشگاهی به صورت مستقیم با ریاست عالی دانشگاه مطرح گردد.

شهرام لک ضمن اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه در بحث درآمدهای غیرشهریه‌ای گفت: دکتر میرزاده در خصوص درآمدهای غیرشهریه‌ای و شرکت‌های دانش بنیان به سه نکته مهم تنوع‌بخشی، ریسک‌پذیری در اقتصاد دانش¬بنیان و استفاده از ظرفیت‌های بالای دانش‌آموختگان و بخش خصوصی تاکید بسیار دارند.

در ادامه وی سخنانی در خصوص مسایل آموزشی، جذب رشته های پیراپزشکی، نظارت دقیق بر عملکرد اعضاء هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت، صرفه جویی در هزینه‌ها، ماموریت‌ها، طرح ساها و طرح شفا، تکریم ارباب رجوع، حجاب و عفاف بیان داشتند.

حجه‌الاسلام والمسلمین جوانمردزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان گفت: قرآن انسان‌ها را به دو گروه تقسیم کرده است؛ طالبین دنیا و طالبین آخرت. فکر و اندیشه طالبین دنیا این است که هر چه می‌خواهند به هر روشی به آن برسند. قرآن می‌فرماید این گونه نیست، کسانی که دنیا را فقط بخواهند سریع به آنها می‌دهیم ولی بدانند حسابرسی خدا دقیق است. گروه دوم آنهایی که آخرت را می‌خواهند و تلاش کرده‌اند برای آن دنیا. قرآن می‌فرمایند این‌ها کسانی هستند که تلاش آنها مورد تایید خداوند قرار می‌گیرد. سوال می‌گردد هر دو این گروه تلاش می‌کنند پس فرق این دو گروه در چیست؟ قرآن می‌فرماید: ما به هر دو دنیا را می‌دهیم اما از عطای خدا؛ و آنگاه نگاه کن بعضی را چطور برتری داده‌ایم و بعضی‌ها را چطور پستی داده‌ایم. آنهایی که دنیا را به خاطر آخرت خواسته‌اند آنها را نیز برتری داده‌ایم. اگر می‌خواهید  جزء گروه دوم باشید با خدا شریک قائل نشوید.

به گزارش شوشان ، دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان خوزستان ضمن قدردانی از مسئولین گزینش و حراست استان در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان گفت: با تلاش‌ها و پیگیری مسئولین دبیرخانه استان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و روسای واحدهای دانشگاهی در بحث طرح معرفت‌افزایی و ضیافت اندیشه اساتید، در دومین سال متوالی استان خوزستان توانست در کشور مقام اول را کسب کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در خصوص سهم سرانه ورزشی واحدهای دانشگاهی، خواستار جدیت ویژه دانشگاه‌های استان در خصوص سرانه ورزشی و تصویب برنامه‌های ورزشی شدند.

سروش زرین آبادی ضمن تاکید بر اجرایی شدن مباحث مربوط به طرح ساها در دانشگاه‌ها گفت: بخش¬نامه کاملی از اجرایی‌شدن طرح ساها و استفاده از تمام ظرفیت‌های اعضای هیات علمی در این خصوص به واحدها ابلاغ شده است و از واحدهای دانشگاهی خواست که درآمدهای جذب‌شده از طرح ساها را به طور دقیق مشخص نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار