اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
شوشان: فرماندار رامشیر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان  بر پیگیری حل مشکل مدارس کانکسی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر ، سعید فیوضی فرماندار رامشیر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر همکاری همه دستگاهها با کمیته پشتیبانی سواد آموزی  این شهرستان تاکید کرد .
 فرماندار رامشیر در این جلسه که با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت : در سال گذشته با برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی که صورت گرفت خوشبختانه در رامشیر گامهای خوبی در زمینه ریشه کنی بیسوادی برداشته شد که این اقدامات  موجب شد تا معاون وزیر آموزش و پرورش از  فرماندار و اعضای کمیته پشتیبانی سواد آموزی تقدیر نماید.

سعید فیوضی گفت :  امسال  نیز باید  بیش از پیش تلاش نماییم تا بیسوادی را به طور کلی ریشه کن کنیم و همه دستگاهها موظف هستند همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند .

وی همچنین  با تقدیر از برگزار کنندگان کنکور در شهرستان گفت : انتظار می رود دانش آموزان رامشیری امسال بتوانند رتبه های خوبی را در کنکور کسب کنند .

فرماندار رامشیر در ادامه بر پیگیری جهت احداث مدرسه در روستای رمیله سفلی، پیگیری جهت تامین اعتبار لازم جهت حل مشکل مدارسی که کلاس های آنها در کانکس برگزار می شود، همکاری ادره اوقاف و سایر ادارات شهرستان در جهت تهیه پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد .

علی عساکره مدیر آموزش و پرورش رامشیر نیز در این جلسه گزارشی از نتایج برگزاری امتحانات نهایی  در رامشیر ارائه کرد و اظهار داشت : خوشبختانه امسال در امتحانات نهایی شاهد رشد میزان قبولی دانش آموزان بودیم طوری که رامشیر توانست چهار پله در استان صعود داشته باشد .
عساکره در ادامه ازعوامل و ادارات شهرستان که در امر برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری داشته اند تقدیر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار