شایسته است مسئولان استان خوزستان جبران مافات کرده و عدم بدرقه درخور شان از این قهرمان را با خوش استقبالی خود جبران کنند.

"> آزمونی دیگر برای مسئولان خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

شایسته است مسئولان استان خوزستان جبران مافات کرده و عدم بدرقه درخور شان از این قهرمان را با خوش استقبالی خود جبران کنند.

بر اساس اخبار رسیده به شوشان، پهلوان نواب نصیر شلال قهرمان دلاور خوزستانی که برای نخستین بار در تاریخ ورزش این استان با کسب مدال نقره المپیک لندن توانست برگ پر افتخاری را در کتاب ورزش قهرمانی استان مان رقم بزند روز دوشنبه 23 مردادماه وارد فرودگاه اهواز خواهد شد. شایسته است مسئولان استان جبران مافات کرده و عدم بدرقه درخور شان از این قهرمان را با خوش استقبالی خود جبران کنند. قبل از عزیمت این ورزشکار خوزستانی به مسابقات المپیک لندن از عدم برقرای ارتباط مسئولان استان پیش از اعزام با این ورزشکار که می توانست در بالا بردن انگیزه وی در مسابقات تاثیر بسزایی داشته باشد انتقاد شده بود اما شایسته است با برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه های ویژه و پای کار آمدن بسیاری از ادارات و شرکت های متمول استانی شاهد استقبال شایانی و درخوری در دوشنبه شب از این قهرمان محجوب خوزستانی باشیم. در شب قهرمانی این دلاور خوزستانی بسیاری از شهروندان خود را به محل سکونت او رساندند اما به استثنای مدیرکل ورزش و امور جوانان خوزستان از دیگر مسئولان در آن شب تاریخی و دل انگیز خوزستان خبری نبود. امیدواریم که این اتفاق در زمان استقبال نواب در فرودگاه اهواز نیفتد و این بار مسئولان از علاقمندانی که شنیده ایم قصد دارند به صورت خودجوش از این قهرمان استقبال شایانی به عمل آورند کنند پیشی بگیرند. حضور مسوولان استان در استقبال از این قهرمان می تواند بسیار روحیه بخش باشد و باعث دلگرم شدن تمامی ورزشکاران خوزستانی برای دستیابی به افتخارت بیشتر در این عرصه باشد. چرا که هیچوقت جمله نواب نصیر شلال را قبل از اعزام به با اهمیت ترین رویداد ورزشی جهان فراموش نمی کنیم که به شوشان می گفت : مسوولان اگر بدانند كه حضور آنان چقدر در افزایش روحیه ما موثر است، حتما با تماس و یا حضور خود در محل تمرینات ما را دلگرم تر و با انگیزه تر می کردند. البته در این ارتباط خبرهای خوشی هم به گوش می رسد مبنی بر اینکه استاندار فهیم خوزستان با تشکیل شورای برنامه ریزی قصد دارد برای استقبال شایان از ورزشکاران خوزستانی در المپیک 2012 مراسم شایسته و درخوری برگزار کند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار