اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
در موضوع حقوق های نجومی به طور میان مدت و بلند مدت با اصلاحات نظام اقتصادی و اداری شروع شود و در کوتاه مدت به شدت با متخلفین و کسانی که به واسطه مسئولیتی که داشته اند و به بیت المال مسلمین دست درازی کرده اند، برخورد شود.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مسئله حقوق‌های نجومی و حقوق‌ها غیر متعارف برخی مدیران، گفت: عده‌ای با فرافکنی می‌خواهند پرونده حقوق‌های نجومی را به جای رسیدگی بایگانی کنند.

به گزارش فارس، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مسئله حقوق های نجومی و حقوق ها غیر متعارف برخی مدیران، گفت: عده ای با فرافکنی می خواهند پرونده حقوق‌های نجومی را به جای رسیدگی بایگانی کنند.

وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت با اشاره به نزدیک بودن سالگرد جنایت ددمنشانه آل سعود در به خاک و خون کشیدن حجاج ایرانی در سال ١٣٦٦ پیشنهاد داد: امسال با توجه به موانعی که سعودی ها برای حجاج ایرانی برای شرکت در حج تمتع ایجاد کرده اند مراسم برائت از مشرکین در تهران و در سراسر ایران برگزار شود.

حبیبی با برشمردن برخی از جنایات و خباثت های آل سعود، افزود: اهانت به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده، فاجعه منا، شهادت مشکوک برخی شخصیت ها  نظیر شهید احمد حاتمی ،رکن آبادی و سایر افراد، جنایاتی که سعودی ها در حق مردم یمن، بحرین و غزه در همراهی بی چون و چرا با رژیم صهیونیستی  انجام داده اند، جای هیچ گونه مسامحه و مماشاتی را با آنها از جانب دستگاه سیاست خارجی ایران، باقی نمی گذارد.

وی همچنین با اشاره به 5 مرداد سالروز عملیات مرصاد و به دام افتادن منافقین گفت: در این روز صدام حسین، حاکم بد عاقبت عراق نتیجه همه حمایت های خود از گروه تروریستی ای که دستش به خون هزاران زن و مرد بی گناه مسلمان آلوده است، را دید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: این اتفاق درسی برای برخی از حکام منطقه است که پس از گذشت ٣ دهه همان مسیر صدام را می روند غافل از اینکه تاوان میزبانی تروریسم چیزی جز نابودی نیست. وی با یادآوری ائتلاف نهایی منافقین و آمریکا در زمان اشغال عراق علیه صدام افزود: سران مرتجع برخی کشورهای عربی به قطع و یقین بدانند که با حمایت از گروه های تروریستی نظیر داعش مار در آستین می پرورانند و به زودی همین گروه های تروریستی گریبانگیر آنها خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد:در موضوع حقوق های نجومی به طور میان مدت و بلند مدت با اصلاحات نظام اقتصادی و اداری شروع شود و در کوتاه مدت به شدت با متخلفین و کسانی که به واسطه مسئولیتی که داشته اند و به بیت المال مسلمین دست درازی کرده اند، برخورد شود.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تاسف از حادثه تروریستی مونیخ آلمان و نیس فرانسه گفت: اروپا از سال ٢٠٠٧ با بحران اقتصادی روبرو بود، اما از سال ٢0١٢ علاوه بر بحران اقتصادی با دوره جدیدی از بحران های امنیتی نیز مواجه شده است.

وی عنوان کرد: بحران امنیتی در اروپا از زمانی به وجود آمد که اروپایی ها تبعیت و دنباله روی ازسیاست های آمریکا را تشدید کردند. در واقع مولدان اصلی نامنی دستگاه های سیاسی نظامی و امنیتی خود اروپا هستند که با حمایت از داعش و سایر گروه‌های تروریستی آنها حمایت کردند و امروز تاوان این خطای بزرگ سیاسی را در کشورهای اروپایی می‌پردازند.

حبیبی افزود: بر اساس برخی اطلاعات و گزارشات حداقل 250 نفر از اعضای داعش اهل همین شهر مونیخ هستند که در آن عملیات تروریستی صورت گرفت و یا ١١0 نفر اهل شهر گوتنبرگ سوئد هستند. و … وی همچنین با اشاره به تغییر شیوه های عملیات تروریستی تصریح کرد: امروز فرانسه، انگلیس، اتریش، سوئد و سایر مناطق اروپا به خاطر بازگشت اعضای گروه تروریستی داعش به زادگاهشان استعداد بحران امنیتی و عملیات انتحاری را دارند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص ترکیه نیز گفت: آمریکایی ها می خواستند اردوغان را به سرنوشت مرسی دچار کنند و دولتی را در ترکیه روی کار بیاورند که مجری کامل سیاست های آمریکا و ناتو باشد. وی با اشاره به تجربه کودتای آمریکایی ها نیم قرن پیش در ایران در ٢٨ مرداد سال ١٣٣٢ نسبت به ادامه این توطئه خطرناک به اردوغان هشدار داد و افزود: دولت ترکیه خیلی سریع باید در سیاست خارجی و روابطش با آمریکایی ها تجدید نظر کند.

وی افزود: حمایت اردوغان ازبرخی گروه‌های تروریستی مثل داعش و همراهی او با برخی از سیاست های عربستان در منطقه بدون شک ازاشتباهات استراتژیک وی به حساب می آید که امیدواریم حوادث اخیر وی و سایر سیاستمداران ترکیه را بیدار کند.

حبیبی همچنین خطاب به برخی مشاوران دولت یازدهم که ترکیه را یک الگو برای پیشرفت عنوان می کردند، گفت: در کشوری که پیشرفت آن در گرو تعظیم در برابر آمریکایی ها باشد امنیت آن به شبی و اقتصاد آن به تبی بند خواهد بود و این تجربه مهم است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش با ابراز تاسف از هجوم گسترده نیروهای نظامی به مردم غیر نظامی و بی پناه کشمیر گفت:بهره گیری از نیروهای نظامی و استفاده از سلاح های مرگ بار در مواجهه با مردم معترضی که هیچ ابزار دفاعی در اختیار ندارند، مغایر با موازین حقوق بشری و خلاف صریح تمامی موازین و کنوانسیون های بین المللی است.

وی با انتقاد از انفعال سازمان همکاری های اسلامی در قبال کشتار مردم مظلوم کشمیر افزود: سکوت معنادار این سازمان در قبال اقدامات خشونت بار، تروریستی و تهاجمات نظامی مغایر حقوق بشر و ناقض حقوق بین الملل در یمن، سوریه، عراق، نیجریه، بحرین و هم اکنون نیز در کشمیر، نشان می دهد که اعمال نفوذ برخی کشورهای حامی تروریسم و پدر خوانده های خشونت و اشغال گری، کارایی موثر این سازمان در صیانت از انسجام امت اسلامی و دفاع از مسلمانان را با ابهام مواجه ساخته است.

برچسب ها: موتلفه ، حقوق‌
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار