شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
 معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: خدمات منطقه آزاد باید به نفع کل استان تمام شود و تا زمانی‌که مردم این خدمات را حس نکنند به خواسته‌ها و رفاه مورد نظر خود دست پیدا نکرده‌اند.

احمد سیاحی در نشست شورای ترافیک استان با اشاره به درخواست شهرداری آبادان و خرمشهر مبنی بر درخواست تاکسی افزایشی به‌صورت پلاک اروندی اظهار کرد: ماشین‌آلات مورد نیاز پیمانکاران در تمام استان همچنین مورد نیاز بخش پزشکی در منطقه آزاد اروند و اتوبوس‌های پلاک اروندی به مورد ایجاد تحول در حمل نقل درون شهری مورد تقاضای ما است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان همیاری شهرداری استان را مکلف کردیم شرکتی برای ورود این خودروها تاسیس کند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: خودروهایی که با پلاک اروند وارد،ناوگان درون شهری می‌شوند باید از لحاظ میزان سوخت، خدمات پس از فروش، تناسب با شرایط جوی و مراودات با کشورهای تولید کننده خودرو تاکسی و اتوبوس بررسی شود.

وی با اشاره به ماشین النترا که مورد تقاضای شهرداری خرمشهر و آبادان برای ورود به ناوگان تاکسیرانی این دو شهرستان است گفت: متاسفانه مردم آبادان و خرمشهر شیرینی منطقه آزاد را نچشیده‌اند و این اقدام حرکت خوبی برای این دو شهرستان می‌تواند باشد.

سیاحی با بیان اینکه همه مردم استان انتظار رسیدن به رفاه و خدمات بیشتر از منطقه آزاد هستند تاکید کرد: خدمات منطقه آزاد باید به نفع کل استان تمام شود و تا زمانی‌که مردم این خدمات را حس نکنند به خواسته‌ها و رفاه مورد نظر خود دست پیدا نکرده‌اند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار