شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

شوشان: استاندار خوزستان گفت: بر اساس مصوبه دولت در سال جاری باید ازمجموع 500 هزار شغل در بخش كشاورزی سطح كشور، تعداد 40هزارشغل باید در استان خوزستان ایجاد شود. الویت ایجاد اشتغال در بخش كشاورزی با فارغ التحصیلانی است كه در حوزه كشاورزی، شیلات و یا محیط زیست تحصیل كرده اند.

سید جعفر حجازی با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی و حمایت از سرمایه و كار ایرنی اظهار داشت: باید از تولیدات داخلی استان حمایت شود تا همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و از افرادی كه با سرمایه خود وارد عرصه كار می شوند نیز حمایت مالی كرد.

وی گفت: یكی از بخش های مهم اشتغال و تولید، بخش كشاورزی است كه طی جلسه ای كه هفته گذشته رییس جمهور با استانداران كشور داشت مصوب شد تا در سال جاری بالغ بر 500 هزار شغل در این بخش در سطح كشور ایجاد شود.

این مقام مسوول بیان داشت: برای این میزان ایجاد اشتغال در بخش كشاورزی چهار هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حجازی افزود: از این میزان ایجاد اشتغال در بخش كشاورزی در سطح كشور 40 هزار شغل باید در استان ایجاد شود و از اعتبار ملی در نظر گرفته شده برای این بخش هشت درصد كل اعتبار به استان تخصیص یافته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار