اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
نمایش هنبوری به نویسندگی رحیم رشیدی‌تبار و کارگردانی عبدالحسین رسته‌خاک کاری از گروه هنری سایه‌سار در تالار نیایش شهرستان شوش دانیال به روی صحنه رفته است.

این نمایش از تاریخ دوم تا ١٠ مردادماه ١٣٩٥ از ساعت ٢١:٣٠ در سالن نیایش شهرستان شوش دانیال به روی صحنه است.

نمایشنامه «هنبوری» به عنوان نمایشنامه برگزیده مسابقه نمایشنامه نویسی هفدهمین جشنواره تئاتر آئینی و سنتی کشور مورد توجه گروه هنری سایه‌سار برای اجرا قرار گرفت. داستان نمایش «هنبوری» بر گرفته از داستان‌های شاهنامه است. این نمایش روایت یکی از زنان ایران باستان است که در راه اعتلا و اقتدار کشور همسر، برادر و فرزند خویش را از دست می دهد اما دست از مبارزه نمی کشد.

در نمایش «همبوری» هلیا الیاسی، مصطفی عمله، فرزاد پارسانژاد، هادی مهدوی، رضا مسحنه و احمد کشاورز به عنوان بازیگر حضور دارند.

 عوامل این نمایش عبارتند از: فرزاد پارسانژاد سرپرست گروه، مصطفی عمله مشاور و دستیار کارگردان، عبدالحسین رسته‌خاک طراح صحنه و لباس، مهدی کشاورز نورپرداز و افکت، هادی مهدوی مدیر صحنه و مونا لیاقتمند گریمور زن.

نمایش «هنبوری» کاری از گروه هنری سایه‌سار شهرستان شوش است که با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان شوش دانیال برای اجرای عمومی و شرکت در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان آماده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار