اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
دیدار با ماشین‌سازی را در شرایط بازی واگذار نکردیم و اشتباهات داوری تاثیرگذار بود
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:‌ دیدار با ماشین‌سازی را در شرایط بازی واگذار نکردیم و اشتباهات داوری تاثیرگذار بود و این اشتباهات ضربات جبران‌ناپذیری در اولین گام‌مان به ما وارد کرد.
 
نعیم سعداوی اظهار کرد:‌ وظیفه دارم که احترام زیادی برای کمیته داوران و جامعه داوری قائل باشم ولی صحنه‌های بازی شب گذشته‌مان برابر ماشین‌سازی را بارها مرور کردم و باید بگویم با توجه به این‌که خود آقای حق‌وردی یک شخصیت برجسته در داوری است ولی در این دیدار اشتباهات فاحشی داشت که همین اشتباهات ضربه سنگینی به تیم ما وارد کرد و انتظار من این است صحنه‌های این بازی توسط کارشناسان بررسی شود.
 
وی بیان کرد: در گل دومی که ما دریافت کردیم به اشتباه کرنر برای حریف گرفته شد که کرنر نبود و حتی گل اول‌مان هم که خوردیم صحنه خطا مشکوک بود، ضمن این‌که در دقیقه 26 بازی نیز باید یک صحنه پنالتی به سود ما گرفته می‌شد که به این صورت نشد. همچنین در دقیقه 80 که داور یک پنالتی برای ما اعلام کرد، در این صحنه باید بازیکن حریف از زمین اخراج می‌شد، در حالی که حتی اخطار هم به او داده نشد.
 
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد:‌ در این دیدار بازیکن حریف، بینی عبدالله کرمی را شکست ولی داور به او کارت نداد. ما در این دیدار بازی خوب و قابل قبولی به نمایش گذاشتیم ولی باید بگویم ما نتیجه را در شرایط بازی واگذار نکردیم و اشتباهات داوری تاثیرگذار بود و ضربات جبران‌ناپذیری در اولین گام‌مان به ما وارد کرد.
 
وی بیان کرد: ‌این صحنه‌ها باید توسط کارشناسان کاملا بررسی شوند و امیدوارم در هفته دوم که با پرسپولیس بازی داریم، تیم جوان و شهرستانی ما تحت تاثیر این موارد قرار نگیرد.
 
سعداوی گفت:‌ در این بازی اسماعیل شریفات دچار آسیب‌دیدگی شد و همین موضوع تفکرات تاکتیکی ما را بر هم زد، آن هم در شرایطی که با کمبود بازیکن مواجه هستیم. البته جایگزین‌های او خوب عمل کردند و نشان دادند که بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند اما همان‌طور که قبلا گفتم، ما نیاز به چند بازیکن با تجربه داریم و باید تلاش کنیم تا طی روزهای آینده این بازیکنان جذب شوند و به هماهنگی برسیم.
 
وی در ارزیابی دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز عنوان کرد: ‌بازی جان‌داری بود و هر دو تیم چندین موقعیت خلق کردند ولی همانطور که گفتم، داوری تاثیرگذار بود و بازیکنان ما با کوچک‌ترین خطایی که انجام می‌دادند، جریمه می‌شدند در حالی که این موضوع برای بازیکنان حریف وجود نداشت.
 
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد:‌ منتظر هستیم تا مشکل والی و سعیدی طبق قولی که مسوولان به ما داده بودند، حل شود تا در شرایط دفاعی‌مان به انسجام خیلی خوبی برسیم. در بخش تهاجمی هم نیاز داریم که حداقل دو سه بازیکن خیلی خوب جذب کنیم، البته گزینه‌هایی را هم جذب کردیم که با آسیب‌دیدگی همراه بودند و تا این‌جای کار آسیب‌دیدگی‌شان آن‌طور که باید و شاید رفع نشده است و همین موضوع ما را در برخی پست‌ها با کمبود مواجه کرده است و طی روزهای آینده باید هر چه سریع‌تر تصمیم بگیریم. ‌چند گزینه خارجی هم مدنظرمان است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیافتد و موفق به جذب آن‌ها شویم.
 
وی با تشکر از هواداران فولاد، گفت: ‌هواداران‌مان در بازی شب گذشته تیم را تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند و می‌دانند که تیم جوان و تا اندازه‌ زیادی بومی است و امیدوارم که این فرصت به بازیکنان جوان داده شود.
 
سعداوی در ادامه در خصوص دیدار تیمش در هفته دوم لیگ برتر برابر پرسپولیس، عنوان کرد: ‌پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و هزینه‌های بسیار سنگینی داشته است. این تیم دارای مهره‌های بسیار خوب و باتجربه می‌باشد. ضمن این‌که در این دیدار که در زمین آن‌ها انجام می‌شود، از حمایت پرشور هوادارانش برخوردار است. ما هم برای مقابله با پرسپولیس برنامه داریم و امیدوارم در یک شرایط عادلانه و منصفانه، رقابت خیلی خوبی با پرسپولیس داشته باشیم و دست پر به اهواز برگردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار