اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
شوشان: در مراسمی با حضور معاون فرماندار رامشیر ، سعید قنواتی به عنوان رئیس  جدید  اداره آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش رامشیر با حضور روح الله شفیعی معاون فرماندار، مهدی رفیعی دهکردی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیئت همراه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون فرماندار رامشیر در این مراسم با اشاره به نقش آموزش و پرورش در آینده کشور اظهار داشت: کشورهای  توسعه یافته دنیا زمانی توانستند به تحولات و دستاوردهای پایدار در عرصه های مختلف  اقتصادی و اجتماعی دست یابند که نظام آموزش و پرورش خود را متحول نمودند.

شفیعی گفت :  تمام نیروی انسانی که سرمایه انسانی هرکشوری می باشد در بستر آموزش و پرورش رشد می یابد و این درحالی است که متاسفانه طی چند سال اخیر فقط به آموزش توجه شده است لذا امیدواریم در سیاست های کلان آموزش و پرورش که تدوین می شود توجه ویژه ای به پرورش نیروی انسانی نیز شود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های اداره آموزش و پرورش رامشیر در دوران مدیریت عساکره اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها در دوران مدیریت جدید نیز ادامه یابد .

در پایان این مراسم از تلاش ها و زحمات علی عساکره رئیس سابق اداره آموزش و پرورش رامشیر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و سعید قنواتی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار