اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
فرماندار شهرستان شوش از برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی در حرم دعبل خزاعی (ع) این شهر خبر داد.

رضا نجاتی چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی و هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت در سالن اجتماعات فرمانداری شوش افزود: اختتامیه این جشنواره همزمان با دهه کرامت در شهر شوش دانیال(ع) ، حرم مطهر دعبل خزاعی شاعر معاصر امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی گفت: هماهنگی و برنامه ریزی مناسبی در این زمینه صورت گرفته و باید تلاش شود تا برنامه های این جشنواره با کیفیت بالایی در شهرستان برگزار شود. فرماندار شهرستان شوش ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی صورت گرفته جشنواره شعر رضوی بتواند پرشورتر از سالهای گذشته در شوش برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سطح برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه کرامت ارتقا یابد گفت: برنامه های دهه کرامت در شهرستان باید با هدف ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی و باتکیه بر سیره ائمه (ع) همچنین تقویت مودت و برادری در جامعه اجرا شوند. 

نجاتی بر لزوم بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در شهرستان شوش به خصوص تشکل های مردمی برای برگزاری پر بارتر برنامه های دهه کرامت تاکید کرد. نماینده عالی دولت در شهرستان شوش اظهار کرد: این ایام فرصت بسیار مناسبی برای ترویج سیره عملی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) می باشد که باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان بیان داشت: مکر و حیله دشمن در این زمینه با برگزاری چنین جشن ها و برنامه های فرهنگی خنثی خواهد شد. برگزاری جشنواره ی بین المللی شعر رضوی، ورودکاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع) به شهرستان شوش، عیادت از بیماران و دیدار با خانواده معظم شهدا از مهمترین برنامه های دهه کرامت در شهرستان شوش می باشد.

از یکم ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه(س) تا 11ذیقعده سالروز ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی شعر رضوی یادمان دعبل خزاعی با دریافت 342 اثر از کشورهای عمان، لبنان، بحرین، عراق، یمن، مصر و سوریه و نیز کشور ایران اواخر مردادماه 94 در جوار آرامگاه شاعر نامی اهل بیت (ع) دعبل خزاعی در شوش برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار