شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
  بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، بیشترین دمای روز یکشنبه در هفت منقطه از استان به 49 و 50 درجه سانتی گراد رسیده است.

به نقل از پورتال اداره کل هواشناسی خوزستان، دمای هوای امروز در آبادان، اهواز، بستان، رادار اهواز، دزفول و ماهشهر به 49 و شوش به 50 درجه سانتی گراد افزایش یافته است.

همچنین بر اساس پیش بینی این اداره کل دمای هوا در 11 منطقه خوزستان در فردا نیز بین 49 تا 51 درجه سانی گراد خواهد بود.

براین اساس، بیشترین دمای هوای فردا در شوش 51، اهواز، آبادان، بستان، رادار اهواز و دزفول به 50، و امیدیه و شوشتر، ماهشهر، آغاجاری و گتوند به 49 درجه سانتی گراد می رسد.

تغییرات دمایی هوای روز یکشنبه اهواز بین 49 و 27 درجه سانتی گراد در نوسان است. بر اساس این گزارش، در تراز میانی جو تا اوایل روز سه شنبه ، سامانه پرارتفاع جنب حاره، تقویت خواهد شد و در سطح زمین از فردا شاهد تقویت سامانه کم فشار بر روی خوزستان خواهیم بود.

انتظار می رود از امروز تا سه شنبه از شدت پدیده شرجی کاسته شود و مجدد از روز چهارشنبه به بعد شاهد افزایش رطوبت و پدیده شرجی در خوزستان باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان چندی پیش اعلام کرد ساعت کاری ادارات در شهرهایی که دمای آنها به بالای 49 درجه سانتیگراد برسد، تا ساعت 13 خواهد بود که هدف از این مصوبه، کاهش مصرف انرژی است.

برچسب ها: خوزستان ، دمای هوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار