متأسفانه شرکت نفت و گاز به جولانگاه نیروهای غیر بومی تبدیل شده به طوری که از 100 نیروی اداری این شرکت تنها پنج نفر آن از بومی است.

"> وزیر نفت را به مجلس می کشانیم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳

متأسفانه شرکت نفت و گاز به جولانگاه نیروهای غیر بومی تبدیل شده به طوری که از 100 نیروی اداری این شرکت تنها پنج نفر آن از بومی است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از احضار وزیر نفت به مجلس برای پاسخگویی به عملکرد نفت و گاز اروندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

عبدالله سامری اظهار کرد: نفت و گاز اروندان متأسفانه هیچ توجه‌ای به مطالبات به حق مردم خرمشهر نمی‌کند.

وی افزود: متأسفانه این شرکت به جولانگاه نیروهای غیر بومی تبدیل شده به طوری که از 100 نیروی اداری این شرکت تنها پنج نفر آن از شهروندان خرمشهری است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان متأسفانه با نمایندگان صریح نیست و قول و عمل آن کاملاً متفاوت است.

وی گفت: در این خصوص به وزیر نفت تذکر جدی داده‌ایم ولی تاکنون اقدامی برای برخورد با اقدامات تبعیض‌آمیز شرکت نفت و گاز اروندان توسط وزیر صورت نگرفته است.

وی گفت: وزیر نفت در سوم خرداد سال گذشته به عنوان وزیر معین برای رفع مشکلات شهر خرمشهر انتخاب شد اما تا کنون هیچ اقدام سازنده‌ا‌‌ی از سوی وی برای حل مشکلات این شهر مشاهده نشده است.

سامری تصریح کرد: انتظار مردم خرمشهر از وزیر نفت به عنوان یک نیروی ارزشی و یادگار هشت سال دفاع مقدس بیش از اینها است.

وی بی‌توجهی شرکت نفت و گاز اروندان به نیروهای بومی موجود در شهر را غیر قابل تحمل عنوان کرد و گفت: وزیر نفت را برای پاسخگویی به این موضوع به مجلس خواهیم کشاند.

ویی گفت: در حال تنظیم سئوال با امضای تعداد زیادی از نمایندگان برای پاسخگویی وزیر نفت در خصوص عملکرد مدیریت نفت و گاز اروندان هستیم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما لیست کامل کارکنان این شرکت با محل تولد، سکونت و چگونگی استخدام آنها را در دست داریم و در این زمینه هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

وی از مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان خواست هر چه زودتر زمینه رفع تبعیض موجود در این شرکت را فراهم کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار