شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
معاون فرماندار رامشیر از برگزاری جشن "زیر سایه خورشید" با حضور خدام رضوی در روز یکشنبه 17 مرداد در پارک شهدای گمنام رامشیر خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت به ریاست روح الله شفیعی معاون فرماندار رامشیر و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شفیعی در این جلسه با اشاره به دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت امام رضا (ع) خاتمه می یابد بر اهمیت نشر و ترویج فرهنگ اهل بیت به خصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) تاکید کرد.

معاون فرماندار رامشیر با اشاره به برگزاری چندین برنامه ویژه این دهه در شهرستان ، از برگزاری جشن "زیر سایه خورشید" با حضور خدام رضوی در روز یکشنبه 17 مرداد در پارک شهدای گمنام رامشیر خبر داد و ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور در مراسم استقبال از خدام رضوی ، بر لزوم هماهنگی و همکاری همه دستگاههای اجرایی در باشکوه تر برگزارشدن برنامه های دهه کرامت در سطح شهرستان تاکید کرد.

در ادامه سرگرد کاکاعید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامشیر به بیان جزئیات حضور خدام رضوی و برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت اشاره نمود و اظهار داشت :جشن مردمی "زیر سایه خورشید" ، دیدار مردمی در بخش های مرکزی و مشراگه، دیدار با خانواده شهدا، سرکشی به بیمارستان و عیادت از بیماران از مهم ترین برنامه هایی است که با حضور خدام رضوی در شهرستان برگزار می شود.

در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پس از بحث وتبادل نظر ، بر همکاری و مشارکت همه دستگاهها جهت 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار