اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
فرماندار شوش تاکید کرد:
شوشان: فرماندار شهرستان شوش گفت: در جهت رفع مشکلات آبرسانی به روستاهای شهرستان تکمیل مجتمع های آبرسانی ضروریست.

رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست بررسی مشکلات آبرسانی به روستاهای شهرستان که با حضور نماینده مردم شوش در مجلس،مدیرعامل آبفای روستایی استان خوزستان،بخشداران و جمعی از مسوولان شهرستان شوش برگزار شد با اشاره به تعداد زیاد و پراکندگی روستاها و همچنین وسعت زیاد شهرستان گفت: یکی از مهمترین موضوعات قابل بررسی در این زمینه ی مسئله ی آب شرب ساکنین روستاها می باشد که از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است.

نجاتی به فرسودگی شبکه ی آبرسانی روستایی اشاره کرد وگفت: این موضوع موجب شکستگی لوله های آبرسانی شده که نیاز است تا تجهیزات لازم برای رفع این مشکل در اختیار آب و فاضلاب روستایی شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: انتظار می رود تا با کمک و همراهی مجموعه ی آبفای روستایی استان خوزستان مشکلات ابرسانی به روستاها کاهش پیدا کند تا بتوانیم به مردم روستاها خدمت رسانی لازم را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان شوش تکمیل پروژه آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان را ضروری دانست و گفت: مجتمع های آب روستایی شوش همچنان در انتظار راه اندازی است.

وی گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما در زمینه ی تخصیص اعتبارات موضوع تکمیل پروژه های آبرسانی خواهد بود که در اعتبارات سالجاری نیز در نظر گرفته خواهد شد.

نجاتی از تلاش مثبت و سازنده شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان بابت تامین آب شرب و خدمات رسانی مطلوب به روستاهای تحت پوشش قدردانی کرد.

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به پروژه های آبرسانی روستایی در دست اجرا در این شهرستان گفت:در حال حاضر پروژه های خوبی در سطح شهرستان شوش در دست اجراست که انتظار می رود با تکمیل این طرح ها در کوتاهترین زمان ممکن مشکل کمبود آب در مناطق روستایی شهرستان شوش مرتفع شود. 

نوری تصریح کرد: این تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی با توجه به گذشت زمان، فرسودگی و افزایش جمعیت دیگر نمی‌توانند جوابگوی نیازهای مردم باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان نیز در این نشست گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی روستاهای بیت موزان و میان آب مبلغ 80 میلیارد ریال اختصاص داده شده است. 

درویشعلی کریمی اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای خلیفه حیدر، الجزایر را از جمله مهمترین طرح های آبرسانی در دست اجرا در شهرستان شوش عنوان کرد گفت: بر اساس برنامه ریزی ها صورت گرفته بیش از 81 کیلومتر شبکه ی آبرسانی به نقاط روستایی شهرستان شوش یش بینی شده است که در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه می باشد و اعتبار لازم برای اجرای آن نیز در نظر گرفته شده است. 

با بهره برداری از این طرح های آبرسانی بیش از 95 روستا با 50 هزار نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند. 

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت دارای 220 روستاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار