شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
 استانداران خوزستان و چهارمحال بختیاری به همراه علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و کاظمی نماینده فارسان و کوهرنگ، همچنین جمعی از فرمانداران دو استان خوزستان و چهارمحال بختیاری، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، مدیران کل راه و شهرسازی خوزستان و چهارمحال و بختیاری، مکوندی مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی و جمعی از مدیران اجرایی خوزستان و چهار محال بختیاری از محور مسجدسلیمان به چهار محال بختیاری بازدید کردند.

 دکتر شریعتی استاندار خوزستان بر بهبود وضعیت جاده و افزایش امکانات گردشگری با توجه به وجود ایل راه عشایری مهم در این محور و ظرفیت هایی از قبیل وجود دریاچه های سد مسجدسلیمان و شهید عباسپور تأکید نمود: احداث تونل موری،بهبود وضعیت جاده ای با هدف کاهش سوانح و ارتقاء رفت و آمد دراین محورمهم در اولویت کار استانداری خوزستان قرار خواهد گرفت. همچنین دکتر سلیمانی در ادامه این بازدید و بازدید از تونل چری تاکید کرد:

استانداری چهار محال بهبود وضعیت این جاده را در دستور کار خود قرار داده تا با همکاری استانداری خوزستان حفاری تونل های چری، و نیز موری مسافت این مسیر را هر چه بیشتر کاهش داده واین محور یعنی محور اصفهان به اهواز از حوزه اندیکا، مسجدسلیمان اقتصادی گردد.

به گزارش شوشان ، ظاهری نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی هدف از این بازدید مشترک را ایجاد رویه ای واحد برای توسعه جاده اهواز، مسجدسلیمان، بازفت، اصفهان اعلام کرد و گفت: با ایجاد امکانات بین راهی توسعه مشاغل سنتی فرصت شغلی فراوانی می توان در مسیر ایجاد کرد. گفتنی ست محمدرضا مکوندی مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی پیشنهاد ایجاد مجتمع های گردشگری با تکیه بر فرهنگ بومی بختیاری بیه صورت سیاه چادر در مناطق چری، تاراز و سوسن و نیز آموزش مشترک عشایر جهت بهبود و ضعیت فضای کسب و کار توسط سازمان امور عشایر و فنی حرفه ای ارائه داد. لازم به ذکر این بازدید همچنان ادامه دارد و گزارشات تکمیلی و تصویری بزودی منتشر خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار