شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
هندیجان دوم شد
رئیس هیئت ووشوی هندیجان از قهرمانی تیم ایذه و نایب قهرمانی تیم هندیجان در مسابقات قهرمانی ووشوی استان خوزستان خبر داد.
رئیس هیئت ووشوی هندیجان از قهرمانی تیم ایذه و نایب قهرمانی تیم هندیجان در مسابقات قهرمانی ووشوی استان خوزستان خبر داد.

احمد عسکری مهر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ووشوی استان خوزستان به میزبانی شهرستان ایذه روز جمعه پانزدهم مردادماه جاری به مدت یک روز برگزار شد که تیم هندیجان به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی افزود: در رقابت های ووشوی قهرمانی استان تیم هندیجان با ۱۹ رزمی کار حضور داشت و با شهرستان های اهواز، اندیمشک، شوشتر، شوش، ایذه، باغملک، ماهشهر و کارون در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ووشوی هندیجان ادامه داد: مسابقات در بخش ساندا برگزار شد که در مجموع تیمی شهرستان ایذه به مقام قهرمانی استان دست یافت، تیم هندیجان به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم اهواز به مقام سومی بسنده کرد.

عسکری مهر با بیان اینکه تیم ما شایسته قهرمانی بود عنوان کرد: در حالی نایب قهرمان شدیم که خیلی از بچه ها به دلیل مشکلات مالی نتوانستند ما را همراهی کنند و نداشتن ورزشکار در بعضی اوزان موجب شد مقام قهرمانی را از دست بدهیم.

وی در پایان گفت: تیم با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کرده بود. انتظار داریم همینطور که بچه ها گل کاشتند و برای شهرستان افتخارآفرینی کردند مسئولان نیز توجه بیشتری به جوانان داشته باشند.

تیم هیئت ووشوی هندیجان با هفت مدال طلا که توسط امیر شکاری، احمد شکاری، محمدحسین عسکری مهر در رده نونهالان، محمدجواد محیسن در رده نوجوانان، علیرضا عسکری در رده جوانان، محمدامین ابوعلی و جعفر جابری پور در رده بزرگسالان همینطور با دو مدال نقره توسط محمدحسین عسکری و عقیل حیدریان و به دست آوردن دو مدال برنز مسابقات توسط مهدی جهانگیری و سجاد جابرپور به مقام نایب قهرمانی استان رسید.

برچسب ها: لیگ برتر ، ووشو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار