اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
نخستین یادواره شهدای مسجد آیت الله جزایری:
به گزارش شوشان: نخستین یادواره شهدای مسجد آیت الله جزایری همزمان با افتتاح نمایشگاه تجسمی شهدای مسجد با حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و اهالی مطبوعات و رسانه در روز خبرنگار برگزار شد.


شوشان: آيت الله موسوی جزایری ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی مطبوعات یاد و خاطره شهدای خبرنگار مسجد، شهید احمد غديريان و شهید احمد سگوند را زنده کردند.ایشان با ذکر خاطره ای از اخلاص و صفای باطنی رزمندگان به عنوان مشخصه بارز آنها یاد کرده و افزودند جوانان مسجد تمام کارهای خود را بدون ریا برای خدا انجام می دادند و به هیچوجه جلوی دوربین ظاهر نمی شدند.


ایشان همچنین از فعاليت هايي که تا کنون انجام شده  گزارشی ارایه نمودند.
ازجمله ای این فعالیتها راه اندازی نسخه آمایشی سایت یادواره شهدا، انجام کار پژوهشی برای شناسایی و مصاحبه با خانواده 116 نفر از شهدای مسجد،طراحی و ساخت جایگاه ویژه شهدا،چاپ کتاب خاطرات،ساخت مستند تلویزیونی و برگزاری اجلاسیه اختتامیه یادواره در انتهای سال جاری می باشد.


حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان در پايان از  اقدامات انجام شده مسولين یادواره، علی الخصوص جناب آقای مسرتي به عنوان دبیر يادواره و مدیریت و اعضای هیئت مذهبی و مؤسسه مردم نهاد پنج تن آل عباء(ع) اهواز که کار طراحی،برنامه ریزی و برپایی  نمایشگاه صحن مسجد را به عهده داشت تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است نمایشگاه در مسجد آیت الله جزایری واقع در خیابان امام خمینی (قدس سره)آماده استقبال از بازدیدکنندگان محترم می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار