شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت گفت: کارنامه جدید داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی عصر فردا، سه‌شنبه 19 مرداد منتشر می‌شود.
 
دکتر محمدحسین پورکاظمی اظهار کرد: کارنامه جدید داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی بدون لحاظ سوابق تحصیلی (نمره پیش‌کارورزی و معدل دوره پزشکی عمومی) عصر روز سه‌شنبه 19 مرداد روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir قرار می‌گیرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: حدود 6790 نفر در چهل‌و‌سومین دوره آزمون دستیاری پزشکی مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 3390 نفر پذیرفته خواهند شد.
 
 رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: زمان دقیق انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری هنوز قطعی نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
kamal
|
France
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
comment
0
0
comment دیده شده است که در کارنامه دوم سوابق برای بعضی ها اعمال شده و برای اکثر افراد اعمال نشده که این امر منجر به بدتر شدن رتبه اکثر دانشجویان درسخوان و کوشا در طول سنوات پزشکی نیز شده است.
زیادند افرادی با معدل خیلی بالا و نمره پره بالا که سوابق را برای آنها تاثیر ندادند. و همچنین برای تعدادی با رتبه های یکسان ولی با سوابق ضعیف تر، اثر مثبت داده شده است.
لذا این اشکال از دو سو می تواند حادث شده باشد:
1) برنامه کامپیوتری سنجش پزشکی مشکل داشته و خطای انسانی برنامه نویسان به علت عدم اطلاع درست از نحوه اعمال سوابق و تراز بندی آن بوده است.
2) تاثیر سوابق به صورت موردی بوده است و برای همه اعمال نشده است.
ولی به هر حال، علیرغم عادلانه تر بودن اصل اعمال سوابق، اگر با این سبک (طبق نتایج کارنامه 2) قرار بود سوابق اعمال شود همان بهتر که اعمال آن لغو شد، تا نتایج شفاف تری بدست آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار