شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
اردوی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان به منظور اعزام به بازی های پاراالمپیک ریو با حضور یک ملی پوش شیرازی از امروز دوشنبه در زنجان آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ایرنا رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران گفت: مرحله پایانی اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان با سه روز وقفه، شروع شد. 
فرهاد عصفوری که به عنوان سرمربی به همراه بهمن گلبار نژاد به رقابت های پاراالمپیک ریو اعزام خواهد شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راه استان در اتوبان زنجان - تبریز و مسیر روستای گوزلدره واقع در جاده ترانزیت زنجان - قزوین و در 2 رشته استقامت و تایم تریل برگزار می شود. 
وی اظهار کرد: گلبارنژاد از دوچرخه سواران مجرب و عنوان دار این رشته ورزشی است که به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در بازی های پاراالمپیک تمرین های خود را تا چهارم شهریور سالجاری در زنجان و از پنجم نیز تا زمان اعزام به پاراالمپیک ریو که 10 شهریور است در تهران انجام خواهد داد. 
این دوچرخه سوار تجربه حضور در المپیک 2012 لندن و بازی های آسیایی گوانگ ژو چین، اینچئون کره جنوبی، مالزی و اسپانیا را در کارنامه خود دارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار