شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مراسم نمادین ورود کاروان‌های آزادگان به کشور امروز (25 مردادماه) در اهواز برگزار شد.
 
عبدالرضا فرجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن، کاروان نمادین ورود آزادگان امروز با حضور آزادگان خوزستانی در شهر اهواز حرکت کرد. مسیر این کاروان از منطقه آخر آسفالت اهواز آغاز و تا کیان‌پارس ادامه داشت.
 
وی افزود: در این مراسم که با هدف تجدید خاطره ورود آزادگان سرافراز به میهن مقدس برگزار شد، کارون سه اتوبوس حامل آزادگان با لباس‌های فرم زمان اسارت در شهر اهواز حرکت کردند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: مشکلات آزادگان همانند دیگر اعضای جامعه ایثارگران است و مهم‌ترین آن، بحث اشتغال فرزندان آنان است و آزادگان پس از سال‌ها، همچنان انتظار توجه و سامان‌دهی بحث اشتغال و مسکن فرزندان خود را دارند.
 
وی با بیان این‌که 2750 آزاده در استان حضور دارند، ادامه داد: اشتغال، مسکن و درمان از چالش‌های اساسی در بنیاد شهید و امور ایثارگران است که البته با در دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی در خصوص مسایل درمانی ایثارگران انجام شده ولی همچنان نیازهایی وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار