شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

شوشان : متاسفانه با خبرشدیم دکتر کریم طایی، اورولوژیست و جراح کلیه، مجاری ادرار و متخصص نازایی و رییس سابق بخش اورولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز در سن 55 سالگی و بر اثر سکته قلبی دارفانی را وادع گفت.

وی قریب30  سال زندگی پربار خود را در راه خدمت به مردم استان مصروف داشت.

دکتر طایی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بود. وی همچنین پزشک معتمد پزشکی قانونی استان نیز را عهده دار بود. دکتر عباس بنی طی از نزدیکان مرحوم دکتر طایی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار شوشان گفت : دکتر طایی بسیار صبور، خوش اخلاق و آرام و متین بودند. در ارتقای روحیه و دادن امید به بیماران خود زبانزد پزشکان بود به طوری که بسیاری بیماران دکتر طایی دارای روحیه بالایی برای مقاومت در برابر بیماری شان بودند.

طبابت در کلینیک بنیاد شهید و بنیاد جانبازان و ایثاگران نیز در کارهای روزانه دکتر طایی نیز قرار داشت. دکتر بنی طی ادامه داد : دوران خدمت مقدس دکتر طایی در زمان جنگ بود و ایشان در عملیاتی که منجر به فتح بستان شد حضور داشت. ساقط کردن یکی از بالگردهای ارتش بعث نیز از افتخارات وی است که به همین علت نیز از فرمانده ارتش وقت لوح تقدیر دریافت کرد.

دکتر طایی در بسیاری از کنفرانس های بین المللی حضور پیدا می کرد و مقالات علمی و پزشکی ارائه می داد. وی همچنین کتاب های پزشکی بین المللی برای استفاده متخصصان و عموم مردم به زبان فارسی برگردانده است.

گفتنی است دو تن از فرزندان مرحوم دکتر طایی به نام های فاروق و فواد نیز دانشجوی سال آخر پزشکی عمومی هستند. مراسم ترحیم مرحوم دکتر طایی در منطقه آخر آسفالت حسینیه اهل بیت (ع) تا روز دوشنبه برقرار است. شوشان این ضایعه تاثرانگیز را به بازماندگان و جامعه پزشکی استان تسلیت عرض می نماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار