شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
اهدا اعضای جوان ۲۰ ساله باغملکی به سه بیمار نیازمند و کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی در بهبهان از مهمترین عناوین اخبار کوتاه اجتماعی در استان خوزستان است.

 در سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور رئیس آموزش و پرورش کارون به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد.

اقدامات انجام شده جهت ارتقای سطح تحصیلی، اجرای اولویت های برنامه توسعه آموزش و پرورش از جمله توسعه پیش دبستانی، بهسازی فضاهای آموزشی، توجه به مدارس روستایی از اقداماتی بود که سبب شد رئیس آموزش و پرورش کارون به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شود.

کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی در بهبهان

نسرین بازیانی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان اظهار داشت: کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی» با همکاری مرکز بهداشت بهبهان در کانون شماره یک این شهرستان اجرا شد.

وی گفت: این کارگاه آموزشی در قالب تفاهم‌نامه کانون و مرکز بهداشت شهرستان بهبهان در این مرکز برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان افزود: آموزش مهارت‌های زندگی روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با حضور کارشناس مرکز بهداشت با حضور اعضا نوجوان این مرکز برگزار می‌شود.

برگزاری سالگرد استاد شهید در اهواز

دومین سالروز شهادت استاد ناصر هاشمپوریان در کنار مزارش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز برگزار شد و یاد و خاطره این جانباز شهید گرامی داشته شد.

در این برنامه معنوی جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند و به مقام شامخ شهید ناصر هاشمپوریان ادای احترام کردند.

شهید ناصر هاشمپوریان در تاریخ یکم شهریور ماه سال 1336 دیده به جهان گشود و در چهارشنبه سیاه اهواز در دوران ستمشاهی از ناحیه دو دست مجروح شد.

این جانباز 70 درصد با وجود مجروحیت شدید در دوران دفاع مقدس نیز در جبهه حضور یافت و در چند عملیات از جمله طریق القدس، خیبر و بیت المقدس شرکت کرد.

سر انجام این سرباز نهضت روح‌الله در هفدهم مرداد ماه سال 1393 به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

تقدیر فرماندار ماهشهر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری

فرماندار ماهشهر در بازید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان از فعالیت‌های این نهاد فرهنگی تقدیر کرد.

منصور قمر در این بازدید اظهار داشت: بی‌شک عنایت و توجه خاص به کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان موجب خواهد شد تا اثربخشی آن در توسعه فکر و حتی دیگر بخش‌های در توسعه کشور و شهرستان بیش از گذشته تجلی یابد که به‌حق کانون بندر ماهشهر در این مهم وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده و خواهد داد.

وی در بازدید از آثار فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان ماهشهری عضو کانون گفت: مشاهده آثار خوب و امیدوار کننده ای که امروز از بچه‌ها مشاهده شد حکایت از غنی بودن استعدادهای این کودکان و نوجوانان دارد.

در این بازدید که با حضور اعضا کانون همراه بود کودکان و نوجوانان با اجرای دو سرود"دوست من" و رضا، رضا" از فرماندار شهرستان بندر ماهشهر استقبال کردند.

مرضیه دقایقی مسئول کانون بندر ماهشهر نیز گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی تنها مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان به فرماندار ماهشهر ارائه داد و خواستار حمایت بیشتر از این نهاد فرهنگی شد.

فرماندار ماهشهر در پایان این بازدید حمایت خود را از گسترش فعالیت‌های کانون در این شهرستان و تجهیز مرکز ثابت کانون ماهشهر اعلام کرد.

اهدا اعضای جوان 20 ساله باغملکی به سه بیمار نیازمند

مدیر دفتر فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضای دانشگاه علوم پرشکی جندی شاپور اهواز گفت: اعضای بدن این جوان 20 ساله  به بیماران نیازمند در بیمارستان گلستان اهواز اهدا شد.

دکتر امین بحرینی گفت: پس از بررسی‌ها و انجام آزمایش‌های مختلف از زنده یاد بهنام پرویزی که چندی پیش بر اثر سانحه دلخراش رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود و با رضایت خانواده ایثارگر وی، عمل اهدا اعضای این جوان به بیماران نیازمند، در اتاق عمل پیوند بیمارستان گلستان انجام شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری

نسرین بازیانی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت فرزند پروری» خبر داد.

وی افزود: این کارگاه با حضور والدین اعضا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان تصریح کرد: در کارگاه والدین اعضا با شیوه‌های کنترل خشم و… آشنا می‌شوند.

بازیانی خاطرنشان کرد: این نخستین کارگاه آموزشی است که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان بهبهان برگزار شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه تا پایان تابستان ادامه دارد.

عبور کاروان نمادین ورود آزادگان از شهر اهواز

به گفته عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در آستانه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن، کاروان نمادین ورود آزادگان امروز با حضور آزادگان خوزستانی در شهر اهواز حرکت کرد که مسیر این کاروان از منطقه آخر آسفالت اهواز آغاز و تا کیان‌پارس پایان یافت.

در این مراسم که با هدف تجدید خاطره ورود آزادگان سرافراز به میهن مقدس برگزار شد، کارون سه اتوبوس حامل آزادگان با لباس‌های فرم زمان اسارت در شهر اهواز حرکت کرد.

تقدیرفرماندار بهبهان از مدال آور المپیاد ملی مهارت

فرماندار شهرستان بهبهان در حاشیه جلسه شورای اداری از علی معتبر مدال آور شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آجرچینی تقدیر کرد.

ملک خدایی اظهار داشت: درخشش فرزندان این شهرستان باعث افتخار و مباهات است، این مدال‌آور بهبهانی هم‌اکنون تنها متعلق به خانواده‌اش نیست بلکه به جامعه علمی و صنعتی استان تعلق دارد و باید این موفقیت‌هارا با سعی و تلاش بیشتر تداوم دهیم.

در ادامه فرماندار با اهداء لوح تقدیر برای ایشان آرزوی کسب مقام قهرمانی در المپیاد جهانی را مسئلت کرد.

برچسب ها: اهدای ، باغملک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار