اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
حضور ۹ خوزستانی در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک، پیروزی استقلال خوزستان در دیدار تدارکاتی مقابل نفت امیدیه و انتخاب سیامک سرلک به عنوان کاپیتان فولادنوین از مهمترین عناوین اخبار کوتاه ورزشی در استان خوزستان است.

 9 خوزستانی در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک که به میزبانی برزیل برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

پانزدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک، با حضور 164 کشور از 17 تا 28 شهریورماه در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود.

جواد حردانی، هاشمیه متقیان و علیرضا قلعه‌ناصری در رشته دو و میدانی و ماشاالله طاهری به عنوان مربی دو و میدانی،‌ غلامرضا رحیمی در رشته تیراندازی با کمان، ‌حسین رجب‌پور و محمد حیدری در رشته فوتبال پنج نفره، ‌سیدامید جعفری در رشته جودو و حسین امیری به عنوان مربی رشته تیراندازی، از استان خوزستان در المپیک ریو شرکت خواهند کرد.

حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پارالمپیک

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه 8 خوزستانی دیگر در پانزدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک که در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

فرامرز کیانی‌زاده به عنوان یکی از مدیران کل برتر ورزش و جوانان کشور در این دوره از پیکارها حضور پیدا می‌کند تا از نزدیک شاهد این رقابت‌ها باشد.

پیروزی استقلال خوزستان در دیدار تدارکاتی مقابل نفت امیدیه

تیم فوتبال استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم نفت امیدیه صف‌آرایی کرد که توانست حریف خود را شکست دهد.

بازی دوستانه استقلال خوزستان با نفت امیدیه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و شاگردان سید سیروس پورموسوی توانستند با 2 گل حریف را شکست دهند.

هر 2 گل استقلال خوزستان از سوی حسن بیت‌سعید زده شد و تک گل نفت امیدیه را نصرالله درفشی‌فر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آبی‌پوشان خوزستانی در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم نفت تهران رفتند و به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در این دیدار علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 35 و حسن بیت‌سعید در دقیقه 75 برای استقلال خوزستان و ایمان مبعلی در دقیقه 22 و محمد قاضی در دقیقه 81 برای نفت تهران گلزنی کردند.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در پایان هفته چهارم فصل شانزدهم این لیگ 5 امتیاز  کسب کرده است و در رده هشتم جدول قرار دارد.

بازگشت سعید عبدولی به زادگاهش اندیمشک

با استقبال پرشور مردم اندیمشک سعید عبدولی دارنده مدال برنز رقابت‌های المپیک 2016 ریو به زادگاه خود بازگشت.

در این مراسم، جمعی از مسئولان محلی و شهروندان و ورزشکاران این شهرستان اندیمشک با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی از این قهرمان ملی خود استقبال کردند.

در برنامه استقبال از عبدولی مردم دیار اندیمشک تصاویر شهدای مدافع حرم را در دست داشتند، تجلیل از نقش مدافعان حرم اهل بیت (ع) و پاسداشت یاد و خاطر حماسه سازان سرزمین یک هزار شهید اندیمشک از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتصاب 2 عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز

2 عضو جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز منصوب شدند.

طی حکمی آقایان اسماعیل ارزانی و علی مظرفی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز منصوب شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

جدا شدن هافبک استقلال خوزستان از این تیم

قرارداد هافبک فصل گذشته استقلال خوزستان فسخ شد.

به گفته علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، قرارداد امید سینگ هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان که تا پایان فصل 96-95 با این باشگاه اعتبار دارد  فسخ شد.

امید سینگ با حضور در دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان و توافق طرفین فسخ قرارداد کرد و به طور رسمی از جمع آبی پوشان خوزستانی جدا شد.

پیروزی طلایی‌پوشان آبادان در مسابقه تدارکاتی

تیم‌های فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان و پتروکیان شوشتر در زمین چمن پیروز شهر آبادان مسابقه‌ای تدارکاتی برگزار کردند.

نماینده فوتبال شهر آبادان با گل‌های محمود داری‌زاده و رشید البی میهمان خود را حساب 2 بر صفر با شکست بدرقه کرد.

در این بازی اکثر بازیکنان دو تیم با صلاحدید مربیان فرصت حضور در زمین را پیدا کردند.

حضور نوجوان خوزستانی در مسابقات فوتبال دختران آسیا

یک خوزستانی همراه با تیم‌ملی فوتبال نوجوانان ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی دختران آسیا شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان ایران، 23 بازیکن را به آخرین اردوی تیم جهت حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا دعوت کرد که رقیه جلال‌نسب از خوزستان نیز در بین آنها حضور دارد.

مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا از ششم شهریورماه آغاز خواهد شد.

پیوستن مهاجم استقلال خوزستان به یوونتود برزیل

مهاجم برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان که موفق به دریافت کارت بازی برای این تیم نشده بود، به تیم یوونتود برزیل رفت.

هریسون فریرا کایون، مهاجم 26 ساله برزیلی، روز 26 تیرماه گذشته در هیئت فوتبال خوزستان حضور یافت و قراردادی به مدت یک سال با باشگاه استقلال خوزستان به امضا رساند تا در فصل جدید برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی کند.

به‌دلیل عدم وجود جای خالی در لیست بازیکنان استقلال خوزستان مجوز بازی این بازیکن صادر نشد که هریسون کایون بعد از سه هفته حضور در تمرینات تیم آبی‌پوش سواحل کارون از ایران راهی برزیل شد تا به تیم دیگری ملحق شود.

این مهاجم برزیلی با عقد قرارداد رسمی به تیم یوونتود برزیل پیوست تا این تیم را در ادامه مسابقات سری C (لیگ دسته سوم) فوتبال برزیل همراهی کند. هریسون کایون اولین بازی‌اش را هم برای تیم یوونتود انجام داد تا بازگشت وی به استقلال خوزستان منتفی شود.

انتخاب سیامک سرلک به عنوان کاپیتان فولادنوین

با تصمیم کادر فنی و بازیکنان فولادنوین، سیامک سرلک به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد.

فولادنوینی ها با برگزاری جلسات تمرینی فشرده و دیدارهای تدارکاتی خود را آماده شروع رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور می‌کنند.

در این تیم بازیکنان باتجربه ای در کنار جوانان پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان حضور دارند که از جمله آنها می توان به سیامک سرلک اشاره کرد.

این هافبک 32 ساله که سابقه حضور در باشگاه های فولاد خوزستان، داماش گیلان، تراکتورسازی، گهر زاگرس و صنعت نفت آبادان را دارد یک بار دیگر به باشگاه فولاد بازگشته و این بار به عنوان کاپیتان تیم فولادنوین به میدان می‌رود.

ثبت قرارداد شیخ ویسی در هئیت فوتبال خوزستان

وحید شیخ ویسی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران با حضور در هیئت فوتبال خوزستان قرار داد رسمی خود را با این باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان ثبت کرد.

دروازبان تیم فوتبال نفت تهران که پیش از این با مسئولان باشگاه  فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان به توافق رسیده بود با حضور در دفتر باشگاه و امضای قرارداد به طور رسمی برای 2 فصل به جمع آبی پوشان خوزستانی پیوست.

معرفی کادر فنی تیم فولادنوین خوزستان

کادر فنی تیم فولادنوین خوزستان در فصل 96-95  معرفی شدند که بر این اساس حبیب خدریان به عنوان سرمربی این تیم و  ایمان برون سرپرست انتخاب شد.

همچنین افشین حاجی پور، صابر مکوندی و علی خضری (مربی)، امید فرامرزی (پزشکیار) و عبداله سلطانی ب ه عنوان تدارکات تیم فولادنوین خوزستان انتخاب شدند.

برگزاری کلاس آموزش والیبال در پارک بانوان

کلاس‌های آموزش والیبال ویژه بانوان اهوازی در پارک بانوان گلستان برگزار می‌شود.

امیر آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در این رابطه اظهار داشت: به منظور پرکردن اوقات فراغت و همچنین جلب بانوان به انجام ورزش حرفه ای، کلاسهای آموزشی والیبال ویژه بانوان در محل پارک بانوان اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام در این کلاس‌ها از یکم شهریور ماه ساعت 19 الی 20:30 به محل پارک بانوان گلستان مراجعه فرمایند.

نخستین پارک بانوان اهواز در بلوار گلستان جنب ساختمان صدا و سیمای مرکز خوزستان واقع شده است.

4 خوزستانی در آخرین اردوی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان

سه ورزشکار و یک مربی از خوزستان در آخرین مرحله اردوی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان شرکت می‌کنند.

جواد حردانی، هاشمیه متقیان و علیرضا قلعه‌ناصری به عنوان پرتاب‌گر و ماشاالله طاهری به عنوان مربی تیم‌ملی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

این اردو از 4 تا 10 شهریورماه در تهران برگزار می‌شود و سپس تیم‌ملی جهت حضور در پارالمپیک، ایران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار